بازدید از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد منطقه 19 تهران

خبرگزاری بسیج: رئيس كميته امدادمنطقه 19تهران از دیدار و عیادت 10 خانوار تحت حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۷۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، مهدي ساماني،رئيس كميته امداد منطقه 19 تهران بااشاره به اينكه ۱۳۰۰ خانوار با جمعيت 4360 نفر تحت حمايت اين نهاد هستند، گفت: 50 درصد از اين جمعيت را سالمندان تشكيل مي دهند.

وي با بيان اينكه تكريم و حفظ حرمت سالمندان همواره به عنوان يك ارزش مورد تاكيد است،افزود: از 4360 نفر جمعيت معيشت بگير تحت حمايت كميته امداد منطقه 19  تهران، 830 نفر درقالب 425 خانوار، معيشت بگيران سالمند هستند.

سامانی از دیدار و عیادت از 5 خانوار سالمند تحت حمایت این نهاد به مناسبت هفته سالمند خبر داد و گفت: این دیدارها با حضور قائم مقام توانمندسازی و مددکار این نهاد انجام شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران بیان کرد: در این دیدارها مشکلات سالمندان بررسی و به هریک از خانوارهای تحت حمایت کارت هدیه به مبلغ 250 هزار تومان اعطا شد.

وي با تاكيد بر ارائه خدمات اين نهاد به سالمندان تحت حمايت،گفت:پرداخت كمك معيشت ماهيانه،بازديد از خانوارهاي سالمند در قالب طرح مفتاح الجنه،پرداخت كمك هزينه سالمندان و بيماران صعب العلاج،پرداخت هزينه هاي درماني،دارويي و تجهيزات پزشكي ازجمله اقدامات اين نهاد در ارائه خدمات به جامعه هدف سالمند است.

ارسال نظرات