نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان:

پیروزی درهشت سال دفاع مقدس نتیجه استقامت و ایستادگی رزمندگان اسلام بود

آیت الله محسن اراکی گفت: ملتی که مقاوم و پایدار است در مقابل دشمنان تسلیم ناپذیر است و اجازه نمی دهد اراده دشمن حاکم شود.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۵۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان در بخش تخصصی اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس که در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار شد گفت:مقاومت از ویژگی های مهم نظام اسلامی است و آزادگی و دفاع از حق مظلوم مولفه با ارزشی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی به مردم هدیه داد و ملتی که مقاوم وپایداراست درمقابل دشمنان تسلیم ناپذیراست واجازه نمی دهداراده دشمن حاکم شود.

وی گفت:امروز انقلاب اسلامی مانند درختی بزرگ است که شاخه های آن عراق، یمن، سوریه و فلسطین را در بر گرفته است که به عراق امنیت و به سوریه قدرت داد تا در مقابل داعش ایستادگی کنند.

وی اظهارکرد: کشوری که اراده سیاسی نداشته باشددچارمرگ خطرناک میشود و نظامی که در مقابل دشمن ایستادگی نکند زنده نیست.

نماینده مردم استان مرکزی درمجلس خبرگان اضافه کرد: زنده شدن اسلام ناب محمدی از دستاوردهای مهم قیام عاشورا بود و بعد از رحلت پیامبراکرم(ص) جامعه دچار مشکل شد به دلیل این که ویژگی هایی که پیامبراکرم(ص) جامعه اسلامی را بر اساس آن ساخته بود، از بین رفت، اما بعد از شهادت امام حسین(ع) هیچ کس در مقابل ظلم سکوت نکرد و جامعه اسلامی رشدکرد و به انقلاب اسلامی ایران رسید.

آیت الله محسن اراکی درپایان گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی با بیرون راندن رژیم شاه از کشور، پیروزی در هشت سال چنگ تحمیلی نتیجه ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان است.

ارسال نظرات