به مناسبت هفته دفاع مقدس:

فراخوان گردان‌های الی بیت المقدس شهید الله دادی بهاباد برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: به منظور بالا بردن توان رزمی وجسمانی بسیجیان گردان بیت المقدس وحفظ آمادگی آن‌ها دربرابر توطئه‌های دشمنان فراخوان یک روزه گردان بیت المقدس شهید الله دادی در بهاباد برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۹۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی در حاشیه این مراسم درگفتگوئی با خبرنگاربسیج در بهاباد اظهار کرد:الحمدالله عمده نیرو‌های ما نیرو‌های شاداب، جوان و با طراوتی هستند که با اعتقاد خاص در این رزمایش شرکت کرده اند، در این رزمایش برنامه‌های فرهنگی و تاکتیکی از جمله انفجارات، راهپیمایی شبانه، ستون کشی، تیراندازی را نیرو‌های بسیجی مورد تمرین قرار دادند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه بسیج همواره گوش به فرمان، ولی فقیه بوده وبا اقتدار تمام برای مقابله با توان تهاجم فرهنگی دشمن هستی خودرا در طبق اخلاص گذاشته است افزود: بسیجیان همیشه در بهترین شرایط آمادگی رزمی باشند و، چون همیشه دشمن وجود دارد و دشمن در صدد تهدید ما هست، اگر از لحاظ نیروی نظامی و نیروی بدنی در اوج باشیم دشمن تصور اینکه به ماحمله هم کند، این تصور را دیگر نمی‌کند.
وی تأکید کرد: برنامه‌های فراخوانی و راهپیمایی گردان‌های بیت‌المقدس در راستای لبیک به فرمایشات، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مبنی بر ضرورت حفظ توان و آمادگی رزم نیرو‌های بسیج، صورت می‌گیرد.
فرمنده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد تصریح کرد: فراخوان‌ها و آموزش‌های نظامی رزمی در راستای حفظ و انسجام و مشارکت سازمان یافته اعضای آن برای تحقق دفاعی و پشتیبانی در جهت امنیت منطقه صورت می‌گیرد.
درپایان این فراخوان فرمانداربهاباد در جمع اعضای گردان بیت المقدس حضوریافت ودرسخنانی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یادوخاطره شهدای دفاع مقدس بر حفظ روحیه و انسجام بسیجیان در تمام زمینه‌ها تاکید کرد.
محمد مهدی خانی زاده بهابادی تصریح کرد: سیمای بسیج به عنوان نماد ایستادگی و شجاعت در تاریخ ایران اسلامی، همواره برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و برای همیشه جاودانه تاریخ خواهد ماند.
وی یدآورشد: امروز، تفکر بسیجی که در فرمایش رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان لشکر مخلص خدا مزین شده، به مدد علم، بینش، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته است در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد.
فرمانداربهاباد ضمن تقدیر و تشکر از حضوربسیجیان در این فراخوانی افزود: بسیج یک تشکل نیست بلکه بسیج یک فرهنگ و یک تفکر است، تفکری که رشادت، ایثار، از خودگذشتگی، جهاد مدیریتی و مدیریت انقلابی از آن تراوش می‌کند.
درادامه حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی پرداخت.
ارسال نظرات