امام جمعه اهل سنت قروه.

عزت و افتخار کشور ما مدیون خون شهد است+عکس

امام جمعه اهل سنت قروه در یادواره شهدای روستای تلوار گفت: عزت و افتخار ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهد است.
کد خبر: ۹۱۷۹۷۱۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امام جمعه اهل سنت قروه در یادواره شهدای آبروی محله روستای تلوار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محی الدین محمدی تلوار و شهدای دوران دفاع مقدس بیان داشت: ایام دفاع مقدس یاد آور رشادت واز خود گذشتگی دلیر مردان و ایثارگرانی است که باید یادشان گرامی داشته شود.

وی افزود: زمانی که ملت ایران برای تعیین سرنوشت خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند این موضوع بر آمریکا و رژیم صهیونیستی ناخوشایند آمد که با تحریک حکومت بعث با حمله نظامی به کشورمان در صدد ساقط کردن حکومت اسلامی برآمدند، اما خداوند متعال بواسطه دلیر مردان مکر و نیرنگ مکاران را به خودشان بازگرداند و نقشه‌های شومشان نقش بر آب شد.

امام جمعه اهل سنت قروه در ادامه گفت: کسانی که در راه دفاع از وطن به درجه رفیع شهادت نائل آمده باشد حقا شهید هستند و شهدای ما به مفاد صریح قرآن حقیقتا شهید هستند چرا که برای دفاع از کشور جان فدا شده اند.

ماموستا نوری گفت: در طول ۸ سال جنگ تحمیلی که بر کشور ایران اسلامی در آن دوران از لحاظ قدرت دفاعی، جنگ داخلی احزاب و ۲۸ کشور قدرتمند که حامی و پشتیبان حکومت بعثی عراق بودند وارد شد تنها چیزی که توانست در مقابل این فتنه و حربه سنگین دشمن مقابله کند ایمان و اتحاد تمام اقوام ایران اسلامی بود.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی متعلق به همه اقوام و ملت ایران اسلامی است و برخلاف تلاش دشمن که سعی در ایجاد تفرقه ملیت، قومی و مذهبی برای ایجاد اختلاف می‌نماید، اما دشمن بداند که ملت ایران اسلامی با توجه به وجود اقوام مختلف یک ملت واحد بوده و یک هدف واحد دارند.

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: دشمن در طول عمر انقلاب اسلامی به شیوه‌های مختلف با جنگ ۸ ساله، جنگ روانی، با ایجاد جنگ ملی و مذهبی و جنگ اقتصادی نتوانست بر کشورمان غلبه نماید در حالیکه ایران اسلامی با تمام قدرت در مقابل دنیای استکبار ایستاده است که این عزت و افتخار کشور ما امروز مدیون خون شهداست.

ماموستا نوری گفت: اگر امروز ما با خیال راحت زندگی می‌کنیم نتیجه و ثمره امنیت است که بدون شک این امنیت مدیون ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثار گران است.

وی افزود: امروز دشمن از راه‌های خشکی هوایی، دریایی و فضای مجازی هر لحظه به فکر حمله به ما است، اما اتحاد، همدلی و هوشیاری مردم ما مانع از پیروزی نقشه شوم دشمن به کشورمان است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار