خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پیرانشهر:

امروز امنیت یک آرزو نیست

فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: خوشبختانه امنیت امروز یک آرزو نیست.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۵۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، سرهنگ پاسدار قاسم نصیری پیش از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز امنیت یک آرزو نیست و یک واقعیت محض است.

وی اضافه کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال آنچه در یاد ما باقی مانده، یاد و نام امام حسین(ع) است و شهدا نیز فرزندان حسین زمان هستند و بر او اقتدا کرده‌اند و گرامیداشت شهدا نیز به همان میزان ضرورت، اهمیت و ارزش دارد.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای افتخار به داشته‌های‌مان است، افزود: به فرزندان رشید، ایثارگر و از جان گذشته خود که همگی مدیون آنها هستیم، افتخار می‌کنیم؛ چه کسی در دنیای امروز مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی نیست؟ فریاد اسلام‌خواهی در جای جای جهان امروز مرهون خون پاک شهیدان است.

نصیری تاکید کرد: این منطق امروز در اختیار ماست و به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس پیشکسوتان دفاع مقدس را می‌خواهیم تکریم کنیم و در مقابل ایثارگران دفاع مقدس تعظیم کنیم و به خودمان دوباره بباورانیم و تفهیم کنیم که امروز استقلال، آزادی و پیشرفت‌های همه جانبه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، نظامی و دفاعی همگی مدیون و مرهون خون شهداست.

وی خاطرنشان کرد: اینکه امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم، به دلیل این است که مدیون شهیدان هستیم.

فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: دشمنان خارجی و ضدانقلاب بدانند ما رهروان راه شهیدان هستیم و این پرچم به زمین نیفتاده که بخواهیم بلندش کنیم، بلکه در طول سال‌های انقلاب بر دوش فرزندان انقلابی امام دست به دست پیش رفته است.

نصیری ادامه داد: اقتدار امروز انقلاب اسلامی باعث شده که ما بتوانیم پهباد آمریکایی را سرنگون کنیم،

امروز امنیت یک آرزو نیست؛ امنیت تامین شده و دوران «بزن و دررو»، اشغالگری، دوران کودتا و دوران سخت‌گیری‌های قلدرصفتانه گذشته تمام شده است، امروز امت اسلام اقتدار دارد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند همایش، حضور حماسی میلیونی و چندمیلیونی امت اسلام در راهپیمایی بی‌نظیر اربعین تمرین تشکیل امت واحده، ایجاد تمدن اسلامی و به صدا درآوردن ناقوس مرگ مستکبران در سراسر دنیای اسلام است

انتهای پیام

ارسال نظرات