خبرهای داغ:
مسوول سیاسی سپاه پیرانشهر:

عزت کنونی ایران به برکت اسلام حاصل شده است

مسوول سیاسی سپاه پیرانشهر گفت: عزت کنونی کشورمان به برکت اسلام به دست آمده است.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۴۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، سرهنگ پاسدار سعید جوادپور عصر امروز در یادواره شهدای فرهنگی که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عزت کنونی ایران به برکت دین مبین اسلام حاصل شده است.

وی افزود: عزت، اقتدار و سربلندی كه امروز نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است و همه ما به آن افتخار می‌كنیم، به بركت اسلام، رهنمودهای خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و خون شهدا، از خود گذشتگی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمده است.

سرهنگ جوادپور با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلای اسلامی، تصریح كرد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین نعمت كشور هستند و امنیت امروز كشور مرهون جان‌نثاری‌ها، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌ معزز آنهاست.

وی با اشاره به عظمت نظام اسلامی در داخل و خارج از كشور، ادامه داد: ایران اسلامی به بركت خون پاك شهیدان، در بیرون از مرزها، استكبار جهانی را به وحشت انداخته و دشمنان را به تكاپو وا داشته است.

مسوول سیاسی سپاه پیرانشهر با بیان اینكه امروز ایران اسلامی به بركت مجاهدت‌ شهدا و ایثارگران در اوج اقتدار و عزت قرار دارد، تصریح كرد: استقلال و آزادی بزرگترین هدیه انقلاب به مردم است و امروز دشمن قسم‌خورده اسلام در برابر جوانانی كه در مكتب امام راحل و رهبری بزرگوار تربیت یافته‌اند به زانو درآمده و شاهد هستیم كه هیچ قدرت، جریان و تهدیدی نمی‌تواند مانع پیشروی ملت ایران به سمت قله‌های افتخار و پیشرفت شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات