خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کربلا کلیبر:

ایران اسلامی در رویارویی با مشکلات همیشه پیروز بوده است

فرمانده حوزه کربلا کلیبر در جمع بسیجیان پایگاه شهید یاغچیان، گفت: در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشکلات و اتفاقات زیادی را تجربه کرده ایم که در سخت ترین آن یعنی در هشت سال جنگ تحمیلی، هم پیروز میدان بوده ایم.
کد خبر: ۹۱۷۹۱۴۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی علیاری در نشست سیاسی و بصیرتی در روستای مرزرود افزود: در دوران دفاع مقدس دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سخت ترین شرایط را برای ملت ما بخصوص رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل، تحمیل کردند ولی ملت ما با اتحاد و هم دلی پای ارزشهای دین ماندند و مجاهدت کردند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال  در آیات قرآنی وعده پیروزی مسلمین را به کفار داده است، افزود: رزمندگان ما هم در دوران دفاع مقدس با اتکا به وعده خداوند و الگوگیری از پیروزی مسلیمن در اعصار مختلف، به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و اینگونه عزت و آبرو برای کشور ایران به ارمغان آوردند.

علیاری ادامه داد: در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی هم تنها رمز رسیدن به موفقیت ها مقاومت خواهد بود و هر قدر به این موضوع مهم جدی توجه کنیم و آن را جدی دنبال کنیم، سرعت رسیدن به هدف بیشتر خواهد بود و هر قدر ضعیف عمل کنیم موفقیت ها کمتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولین و مردم در مواجهه با مشکلات کنونی جامعه، ادامه دهنده راه شهدای عزیز و رزمندگان اسلام باشند، به حول و قوه الهی در همه میادین جنگ علیه باطل پیروز خواهیم بود و دین مقدس اسلام را جهانی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها