خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) در آبروی محله ترکمانچای:

دفاع مقدس برای همیشه دشمن را از مرزهایمان بیرون راند

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج)، بخشی از دستاوردهای بی شمار دفاع مقدس را متذکر شده، عدم جرات حمله نظامی علیه ایران را یکی از این دستاوردها برشمرد و گفت: دفاع مقدس برای همیشه دشمن را از مرزهایمان بیرون راند.
کد خبر: ۹۱۷۹۱۳۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مصطفی محمّدی در جمع بسیجیان شهر ترکمانچای، با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا در جامعه و لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: امروز به برکت دوران دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران در اوج قله های قدرت و اقتدار منطقه و جهان ایستاده است.

وی با بیان اینکه حکومت شیعه با محور انقلاب اسلامی هیچگاه همسو با استکبار و غرب حرکت نکرده و نخواهد کرد، تصریح کرد: بدون شک قدرت بی نظیر دفاعی ایران که با تکیه بر توان داخلی ایجاد شده است، عامل اصلی بازدارندگی در مقابل یاوه گویی های پوچ آمریکا و هم پیمانان اوست.

 سردار محمدی فرهنگ ایثار و مقاومت در منطقه و جهان را ناشی از فرهنگ عاشورا و تفکر ناب حضرت امام خمینی(ره) و رهبری عظیم الشان نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: قدرت مقاومت در سایه ولایت، تهدات نظامی و امنیتی دشمنان را صدها کیلومتر از مرزهای ما دور ساخته است.

   آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با عنوان آبروی محله و با شرکت صدها نفر از مردم، مسئولان و بسیجیان در مقابل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر ترکمانچای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها