خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

برای مقابله با پازل آمریکا و اروپا علیه ایران تنها راه پیروزی مقاومت است

امام جمعه تبریز با اشاره به هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از مواضع غیرتمندانه رئیس جمهوری کشورمان قدردانی کرد و گفت: برای مقابله با پازل آمریکایی و اروپایی علیه ملت ایران تنها راه قطعی برای پیروزی راهبرد مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۰۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مردم در مجلس خبرنگان رهبری بیان کرد: لازمه و اساس استمرار پیشرفت کشور توکل بر خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان، وحدت و انسجام احاد مردم به ویژه نیروهای انقلابی، حمایت از تولید داخلی و قطع امید از بیگانگان و تقویت عزم اراده مردم خلاصه فرمایشات معظم له است که باید در اولویت همه امور کشور قرار گیرد.

وی با طرح تذکر انتخاباتی به نامزد های احتمالی و افراد واجد شرایط برای رای دادن گفت : نمایندگان مجلس باید در برابر تخلفات بی تفاوت نباشند.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: براساس بیانات امام راحل وکلای ملت باید در رسیدگی به تخلفات با کمال جدیت رفتار و عمل کنند‌.
خطیب نماز جمعه تاکید کرد: در انتخاب نمایندگان مجلس باید به کسانی رای دهیم که در برابر مردم متواضع باشند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به بازگشایی مدارس و با تاکید بر ارتباط مستمر اولیا دانش آموزان با مربیان مدرسه گفت: ارتباط سالم بین خانه و مدرسه می تواند در تربیت دانش آموزان بسیار موثر باشد و در این ارتباط باید آموزش و پرورش برای هدایت و کنترل آینده سازان کشور اقدامی جهادی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگر خطبه ها در ادامه سلسله بحث امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغ دین در جامعه بیان کرد: برای جذب مردم در بحث فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از خدا کمک گرفت چرا که خداوند محبت و مودت را در قلب انسان قرار میدهد.
حجت الاسلام آل هاشم با تبیین شرایط امر به معروف و نهی از منکر گفت: این فریضه را باید از نزدیکان خود شروع کنیم و علاوه بر رعایت افراد ضعیف باید هم منطقی صحبت کنیم و هم منطق دیگران را قبول کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه افراد مبلغ باید تمام تلاششان رساندن پیام الهی باشد، تصریح کرد: کسی که تبلیغ دین می کند باید خدا ترس باشد و از هیچ کس به غیر خداوند ترسی نداشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها