به همت حوزه حضرت زهرا (س) قرچک برگزار شد؛

برگزاری یادواره آبروی کوچه، افتخار محله، در مقابل منزل شهید محمدامین علیزاده

خبرگزاری بسیج: به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره آبروی کوچه افتخار محله؛ مقابل منزل شهید محمدامین علیزاده در شهرستان قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۷۵۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ؛ حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره آبروی کوچه افتخار محله را در مقابل منزل شهید محمدامین علیزاده با حضور پرشور مردم محله برگزار نمود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا طرزی امام جمعه خیرآباد در این برنامه اظهار داشت : همه ی ما امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم و قدرتی که پیدا کردیم که دشمن اسلام و ایران همان آمریکای جنایتکار از ترس به خود میلرزد.

وی در ادامه افزود : ما باید قدردان  خانواده ی شهدا باشیم و هدف  دشمن  ایجاد نا امیدی در بین مردم است که ما باید با سرلوحه قرار دادن شهدا در زندگیمان و مشاهده رشادت ها و ایثار آنها مثل دوران دفاع مقدس پیروز شویم.

در ادامه برنامه گروه سرود شهید احسان میرسیار قطعه‌ای از سرود شهدایی خود را اجرا نمودند که حال و هوای ویژه را برای میهمانان رقم زدند.

سپس سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک خاطر نشان کرد :باعث افتخار است که یاد شهیدان در محل ها و کوچه ها همچنان جاری میباشد و مدت دوسال است که این طرح  آبرو کوچه  افتخار محله  در سطح شهرستان اجرا میشود و انشاءالله ادامه دار خواهدبود و باید قدردان خون شهدا باشیم.

در پایان مراسم از مادر شهید محمدامین علیزاده تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار : سیفی

ارسال نظرات