خبرهای داغ:
مشاور فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای میانه:

امروز تمامی دنیا به پیروزی ایران در دفاع مقدس، معترف است

مشاور فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای محله با محوریت شهید فرید از شهدای محله خیابان مصدق میانه، پیروزی ایران در دفاع مقدس را یک پیروزی بی نظیر در تاریخ دنیا عنوان کرد و گفت: امروز تمامی دنیا به معجزه بودن پیروزی ایران در دفاع مقدس، معترف است.
کد خبر: ۹۱۷۸۶۲۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار خسرو عروج، با اشاره به اینکه عِدّه و عُدّه ما در جنگ تحمیلی در برابر عِدّه و عُدّه دشمن، یک به 1000 بود، اظهار داشت: در تاریخ تنها یک بار اینگونه جنگی اتفاق افتاده است و آن جنگ یک به 1000 امام حسین(ع) با یزیدیان بود و نه تنها شیعه بلکه تمامی سیاستمداران و تحلیلگران دنیا به پیروزی شیعیان در هر دو جنگ، معترف و آن را معجزه می دانند.

  وی درگیری تمامی مرزهای کشور به طور همزمان در جنگ نظامی یا اعتقادی، قومیتی و سیاسی برنامه ریزی شده از سوی دشمن، نابرابری در نفرات و تجهیزات نظامی، ورود اکثریت افراد کشور در عرصه های دفاعی و از همه مهمتر، نقش ولایت فقیه در هدایت جنگ را از جمله چیزهایی عنوان کرد که در ادبیات سیاسی دنیا، نظیر و مانند ندارد.

سردار عروج افزود: آنها با تمام قوا آمده بودند که حاکمیت حسینی ما را از ریشه درآورند اما خدامحوری، مکتب عاشورایی و ولایت مداری، نه تنها در 8 سال دفاع مقدس بلکه هنوز هم با گذشت 40 سال از انقلاب، اهداف دشمن را با شکست مواجه کرده است.

   مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته و هنوز هم با جنگهایی با ماهیت های اقتصادی، سیاسی، علمی و اجتماعی در تلاش است تا ریشه ما را که به فرهنگ عاشورا پیوند خورده است بخشکاند، هشدار داد: باید مراقب باشیم که با نفوذ در سیستمهای دولتی و اطلاع رسانی، اشاعه بدیها و برجسته سازی فسادهای دینی و اقتصادی و برنامه هایی دیگر، می خواهند چراغ خاموش حرکت کرده و جوانان و مردم ما را از انقلاب و اسلام مایوس و ناامید ساخته و به جنگ با دینشان بروند.

   سردار عروج با تاکید بر نقش بسیار مهم رهبری در هدایت جامعه، متذکر شد: دشمن به قدرت ولایت کاملا واقف است و می داند که بر خلاف امرا و صاحبان قدرت دنیا، ولایت فقیه ما کارش تنها جلب رضای خداست و خودمحوری در وجود ایشان معنا ندارد، و به همین سبب با ترفندهای مختلف تلاش می کند تا بین مردم و ولایت رخنه ایجاد کند.

   یادواره شهدای محله خیابان مصدق میانه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمدرضا علیجانی فرید، بهرام عابدی و تورج بالسینی و با شرکت بیش از 200 نفر از اهالی محل در مقابل منزل شهید محمدرضا علیجانی فرید برگزار شد و در پایان با اهدای لوح تقدیر از پدر شهید فرید تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها