خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

دوران دفاع مقدس دوران خودسازی و رشد معنوی رزمندگان بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در همایش بصیرتی بسیجیان دانشگاه پیام نور میانه، دوران دفاع مقدس را دوران خودسازی و رشد معنوی دانست و گفت: دوران دفاع مقدس، بسیاری از انسان های عادی را به اوج قله معنویت رسانید.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۵۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد، قدرت و معنویت رهبری، اتحاد مردم، و هم فکری، هم پیمانی و هم عقیدگی نیروهای مسلح زیر سایه ولایت فقیه را عامل اصلی پیروزی رزمندگان و شکست متجاوزان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ایمان، ایثار، صبر و مقاومت، شاخصه های اصلی جبهه های دفاع مقدس بود و همین اعتقادات و باورهای دینی اگر نبود، قطعا در برابر سلاح و نفرات نابرابر دشمن، شکست می خوردیم.

 حجت الاسلام امیرنژاد رزمندگان اسلام را انسانهایی وارسته معرفی کرد که شبانه روز در حال راز و نیاز با خدا بوده و پیوندی عمیق با مبدا و معاد هستی داشتند و افزود: امروز هم پیوند عمیق با همان خدا و همان قدرت لایزال الهی است که ما را در برابر دشمنان بیمه می کند.

وی با اشاره به اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی در جهان، سر پا ماندن این نظام پس از 40 سال با وجود تمامی توطئه ها، تحریم ها و تهدیدات را ناشی از تدابیر و مدیریت داحیانه ولایت فقیه دانست و گفت: ولایت فقیه، نور پرفروغ امامت را در جامعه متجلی می کند و با الگوگیری از فرهنگ عاشورا، پوزه دشمنان را به خاک می مالد.

همایش بصیرتی با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور دهها نفر از بسیجیان در محل نمایشگاه دفاع مقدس دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها