خبرهای داغ:
فرماندار میانه در آیین نواختن زنگ آغاز سالتحصیلی؛

باید کاری کنیم که کسی از امر آموزش باز نماند

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه بر شناسایی خانه به خانه افراد بازمانده از تحصیل، کودکان معلول و استثنایی و روستایی برای کسب آموزش های ویژه تاکید کرده و گفت: نباید کسی از امر آموزش باز ماند.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۶۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی در آیین زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در مدرسه دخترانه شاهد پویندگان، با تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقارن هرساله آن با هفته دفاع مقدس، تقارن امسال این ایام با ماه محرم را به فال نیک گرفت و گفت: ما در وضعیتی قرار گرفته ایم که باید ضمن گذراندن برهه ها و تنگناها به اهداف مورد نظر در طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش که تا افق 1404 طراحی شده برسیم زیرا آرمانهای طرح تحول مبتنی بر آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری همچنین گام دوم انقلاب با محوریت جوانان و دانش آموزان است.

وی تاکید کرد: دانش آموزان باید در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و در سنگر علم و دانش اندوزی با تهذیب نفس به حدی پیش بروند که بتوانند در مقابل هجمه های مختلف فرهنگی و سایر حوزه های برنامه ریزی شده از سوی دشمنان نظام، به پیروزی نهایی برسند.

محمدرضا مشایخی با اشاره به اینکه در هیچ نقطه ای از شهرستان میانه از لحاظ آموزشی با کمبود روبرو نیستیم، اظهار داشت: درگاه خداوند را شاکریم که با وجود مشکلات و فشارها و هجمه های بیرونی شاهد پایداری و مقاومت مردم و به صدا درآمدن دوباره زنگ مهر و مقاومت در سرتاسر مدارس کشور هستیم و آغاز سال تحصیلی بعنوان پروژه مهر برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با همکاری و همدلی مسئولین زمینه و بستر لازم با قوت و قدرت بیشتر جهت بهره برداری دانش آموزان و فرهنگیان در این برهه حساس از زمان حاصل آمده است.

وی در پایان به برتری مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان در سطح استان و کشور که پشتوانه بزرگ مردمی است اضافه کرد: آموزش و پرورش عرصه حساس و مهمی است که هر گونه سرمایه گذاری در این عرصه سبب تضمین آینده کشور است.

   زنگ بازگشایی مدارس به صورت نمادین با حضور امام جمعه، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان و خیرین مدرسه ساز، در مدرسه دخترانه شاهد پویندگان میانه به صدا درآمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها