دبستان دخترانه غیر دولتی راهیان کوثر در سنندج افتتاح شد

دبستان دخترانه غیر دولتی کوثر صبح امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولین و دانش آموزان در سنندج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۳۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  دبستان دخترانه غیر دولتی کوثر صبح امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولین و دانش آموزان در سنندج افتتاح شد.

وی گفت: هدف سپاه در این عرصه کمک به دولت و تربیت نسل جوان در طراز انقلاب و تربیت نسل جوان است و باید در این عرصه با تکیه به توان آموزشی بهترین‌ها  حرکت کرد و لذا امسال به لطف خدا باید بهترین باشیم.


وی با توجه به اینکه هدف از تاسیس مراکز آموزشی برای کسب ثروت نیست و یک هدف معنوی برای تعلیم و تربیت در انقلاب است، افزود: این پیوند را می‌بیندیم که امسال و در سال تحصیلی جدید باید بهترین در کشور باشیم و با این نیت و کمک به دانش آموزان و تربیتشان، اقدامات همکاران به هدر نخواهد نرفت و در پیشبرد اهداف عالی آموزشی موثر واقع می‌شود.


سردار رجبی ادامه داد: دانش‌آموزان فرصت زیادی برای زندگی دارند و همواره باید تصمیمات خوبی برای آینده خود بگیرند بنابراین باید جسارت نه گفتن را در زندگی به خرج بدهند تا به موفقیت دست یابند.


وی اضافه کرد:  من  به وجود جوانانی که در آینده به انسان‌های شجاعی تبدیل خواهند شد و نیرو‌های ماهر و ارزشمند در کشور خواهند بود  افتخار میکنم  چرا که سرنوشت کشور به دست آنان رقم می‌خورد.



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: بیشترین زحمت در مدارس متعلق به معلمان است و همه‌ی ما به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم و به تجربه‌ی گران بهای آن‌ها احترام می‌گذاریم و لازم است همکاران آموزشی شروع سال جدید را با این مسئولیت آغاز کنند که موسسه راهیان کوثر تبدیل به بهترین‌های کشوری شود.



۶ مدرسه راهیان کوثر در استان کردستان افتتاح شد


علی بختیاری مسوول موسسه راهیان کوثر در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی  سپاه بیت المقدس هدف از راه اندازی این موسسه را تربیت دانش آموزانی در طراز انقلاب اسلامی با محوریت مسائل دینی عنوان کرد.


وی گفت: ما بر این باور هستیم که نظام تعلیم و تربیت نقش مهمی در تربیت نسل‌های آینده انقلاب اسلامی دارد و در همین راستا نسل آینده انقلاب اسلامی و مدرسه کوثر باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا در تربیت نیروهای موثر و انقلابی اقدام کند.

بختیاری شاخصه تربیت یافتگان این مدارس را شجاعت و ثبات قدم در برابر نظام سلطه دانست و بیان داشت: که ما نیازمند به تربیت نسل‌هایی هستیم که مصداق آیه شریفه فاستقم کما أُمرت باشند.

وی گفت: در استان کردستان ۱۱ مدرسه راهیان کوثر وجود دارد که امسال به عنوان سال دوم تحصیلی ۶ مدرسه افتتاح و ۵۲۰ دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند که  از این تعداد ۲ مدرسه در نایسر، دو مدرسه در قروه، یک مدرسه در مالوجه، یک مدرسه در بیجار و یک پیش دبستانی در سنندج افتتاح و جمعیت دانش آموزان از ۱۲۵ نفر در سال گذشته به ۵۲۰ نفر در سال تحصیلی جدید رسیده و دانش آموزان در ۱۱ مقطع مشغول به تحصیل هستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار