فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با «بسیج»؛

ایستادگی شهدا و پایداری مردم درسی بزرگ برای این زمانه است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: مقاومت، ایثار، همدلی و پایداری مردم از دستاوردهای دوران دفاع مقدس بود که از افتخارات ما در این چهل ساله است.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۲۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار اعظمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای جنگ تحمیلی گفت : هفته دفاع مقدس بیانگر حماسه عاشورایی فرزندان امام راحل عظیم الشان می باشد.حماسه ای که برگرفته از تعالیم گوهربار و سعادت بخش انسان و وعده های الهی در کتاب آسمانی قرآن کریم بوده و رزمندگان اسلام با معرفت عمیق به مجاهدت در راه حق و الگو قرار دادن عاشورای سال 61 هجری و یاران با وفای امام حسین(ع) و تبعیت و ولایت مداری عباس گونه از امام روح الله (ره) در این مسیر گام نهادند.

ایستادگی شهدا و پایداری مردم از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است

وی در خصوص  حمله عراق به ایران عنوان کرد : چند ماه بیشتر از انقلاب اسلامی ایران نگذشته بود که یزیدیان زمان معاصر به سرکردگی استکبار جهانی امام  راه انقلاب را مانع بزرگ اهداف مادی و استکباری خود دیده و در جهت سرنگونی آن قدم برداشتند.

وی افزود: مقاومت، ایثار، گذشت، همدلی و پایداری مردم همگی دستاوردهای دوران دفاع مقدس بود که از جمله افتخارات ما در این چهل ساله است و در این راه مردم با تقدیم شهداء، ایثارگران و جانبازان آن را به دست آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با توجه به خلوص رزمندگان و کاری که کردند گفت:رزمندگان ما که همان نوجوانان و جوانان این آب و خاک بودند با ایمانی سرشار از نور الهی 8 سال در سخت ترین شرایط و نبود امکانات و شیطنت های برخی ار نفوذی های داخلی نگذاشتند حتی یک متر از این خاک به تصرف دشمن در بیاید که همگی از برکات خون پاک آن شهدا میباشد.

پاسدار اعظمی رمز پیروزی ملت ایران از موانع و مشکلات و سختی ها را تببین و ترویج هفته دفاع مقدس،راه و روش امام بزرگوار و سیره شهدا  دانست و گفت: دشمنان قسم خورده ما سعی در از بین بردن این فضیلت ها دارند و خیلی هزینه و تلاش برای از بین بردن این باورها دارند و ما به عنوان پاسداران و بسیجیان وظیفه داریم تا در این جهاد بزرگ از جان و مالمان برای از بین بردن حیله های دشمن هزینه کنیم تا ان شاالله پرچم این انقلاب به دستان با برکت امام زمان عج برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها