امام جمعه تویسرکان:

پیروزی‌های جبهه مقاومت به برکت تفکر فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس بود

امام‌جمعه تویسرکان گفت: این پیروزی‌های جبهه مقاومت به برکت اشاعه تفکر فرهنگ انقلاب و مقاومت دلاودهای رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود، اینکه می‌توان در برابر ظالم‌ترین ظالمان ایستاد.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۹۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

پیروزی‌های جبهه مقاومت به برکت اشاعه تفکر فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تویسرکان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: آنچه که زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ما در هشت سال دفاع مقدس شد، همه و همه به برکت محرم و صفر و حرکت ملت ما در مسیر مکتب سیدالشهداء(ع) است.

وی بیان کرد: اگر امروز ما پیشرو و مقتدر در دنیا حرکت می‌کنیم به خاطر لبیک به امام حسین(ع) و ولایت فقیه است و این نظام با خون شهدا آبیاری شده و تا ابد پیروز و سرافراز مانده و می‌ماند.

امام جمعه تویسرکان افزود: امروز این انقلاب ما پس از چهار دهه توانسته مقتدرانه توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کند و با تفکری عاشورایی در برابر ظالمان زمانه ایستاده است.

وی تصریح کرد: امروز همچنین شاهد هستیم که شکوه جبهه مقاومت به برکت مکتب عاشورایی برنامه‌های خود را غرورآفرین و مقتدرانه در جهان پیش می‌برد و آن مزدوران آمریکایی که به کمک اربابان جنایتکار خود امید بسته بودند، امروز در عربستان شکست خورده‌اند.

موحدی عنوان کرد: آمریکا با تمام توانش در برابر ارتش قهرمان چند هزار یمنی نتوانست مقاومت کند و ارتش یمن پهبادهای به ظاهر پیشرفته اما پوشالی آمریکا را نابود ساخت.

وی ادامه داد: این پیروزی‌های جبهه مقاومت به برکت اشاعه تفکر فرهنگ انقلاب و مقاومت دلاودهای رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود، اینکه می‌توان در برابر ظالم‌ترین ظالمان ایستاد.

امام جمعه تویسرکان افزود: امروز آمریکا می‌داند اگر یکی بزند 10 تا می‌خورد، چراکه توان تسلیحات دفاعی ما چندین برابر برتر از سلاح‌های جنگی آمریکا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات