فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح مستقر در سنندج:

مردم در متن پایداری امنیت کردستان قرار دارند/انقلاب اسلامی توازن قدرت در جهان را برهم زده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر مولفه‌های قدرت خویش امید امت اسلامی، نهضت‌های آزادی‌بخش در جهان شده و توازن قدرت جهانی را بر هم زده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۳۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  امروز همزمان با سراسر کشور، مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد، جمع کثیری از فرماندهان نیرو‌های مسلح، سپاه پاسداران و نیرو‌های نظامی و انتظامی استان در بلوار آزادگان این شهر برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز نیرو‌های مسلح ما اعم از سپاه، بسیج، ارتش، پیشمرگان مسلمان کرد و نیروی انتظامی و امنیتی، با تمام نیرو و قوا و تجهیزات پیشرفته و با ایمانی راسخ و با تجربه ۸ سال دفاع مقدس، با همه تهدیدات دشمنان با جان و دل مقابله می‌کنند.
 
سردار رجبی گفت: انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است که چله‌ای را بدون خیانت و با تکیه بر آرمان هایش پشت سر نهاده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: نیرو‌های مسلح مستقر در استان کردستان آمادگی دارد تا هر گونه تهدید در خارج و داخل را دفع کنند و این مهم به برکت روحیه ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.


وی افزود: امروز ایران اسلامی مدافع تمامی مظلومان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان است و ملت بزرگ ایران از هر قوم و زبان و مذهبی عاشق کشور خود هستند و چشم طمع دشمنان به این آب و خاک را کور می‌کنند.

سردار رجبی با بیان اینکه مردم در بطن پایداری امنیت کردستان قرار دارند گفت: کردستان همواره به استانی امن و در حال توسعه تبدیل شده است، همبستگی و در کنار هم بودن نیرو‌های مسلح در کردستان یک اقتدار امنیت‌آور و توسعه‌ساز را در استان فراهم کرده است و مردم در نفقطه‌ی این پایداری قرارا گرفته و دشمنان را مایوس کرده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان، با اشاره به رشادت‌های مردم استان کردستان در راستای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، گفت: مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس در ۲ جبهه مقابله با ضد انقلاب و رژیم بعث عراق جنگیدند و اقتدار و عزت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

در ادامه آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده، ولی فقیه کردستان اظهار کرد: نهایت قدرت و اقتدار ملت ایران در دفاع مقدس به جهان نشان داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی چشمگیر ایران در برابر دشمنان تا به دندان مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی آغاز پیروزی‌های این ملت در مسیر پیشرفت و اقتدار بوده است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه اقتدار ایران از زمان جنگ آغاز و دنباله‌رو آن است، تصریح کرد: جنگ نعمت بود برای ما چراکه ما در جنگ ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم و هر دو زمین گیر شدند و بعد از ابهت شکستن، خود شرق شوروی را شکست و نماد قدرت شرق و غرب در هم شکسته شد.

وی با اذعان به اینکه ابهت شکستن به فروپاشی قدرت دیگر جهانی کشیده شده است، اعلام کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند که ایران اسلامی با قدرت ایستاده و به همین خاطر احساس خطر می‌کنند.


وی اضافه کرد: خداوند خطاب به امت‌های مسلمان می‌فرماید‌تا فتنه را ریشه کن نکردید نباید دست بردارید و این اتفاقی بود که در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس افتاد.


وی تصریح کرد: آن‌ها توطئه براندازی نظام را داشتند، ولی وقتی نیرو‌های مسلح و مردم ایران در میدان مبارزه آمدند نه تنها صدام و صدامیان را پشیمان کردن بلکه به فرمود: ه امام امت این جنگ تحمیلی و در این دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت را شکستیم.


وی با بیان اینکه در کنار نعمت رهبر بصیر، قدرتمند، تاثیرگذار نعمت نیرو‌های مسلح آماده که دوستان به آن افتخار و دشمنان از آن‌ها می‌ترسند از دیگر مولفه‌های قدرت ملت ایران است، گفت: مردم با شعور و با بصیرت که در طول تاریخ انقلاب همواره در برابر سختی‌ها و هجمه‌های دشمنان ایستادند از دیگر مولفه‌ها و پشتوانه قوی برای کشور ایران است.

در ادامه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح (ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی، بسیج مردمی) از مقابل کلام الله مجید رژه رفتند و قدرت و آمادگی دفاعی بالای خود را به نمایش گذاشتند.


یگان وحدت نیرو‌های مسلح مستقر در استان و یگان‌های نمونه بسیج نیز با سردادن شعار‌های کردی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

تیم‌های رژه موتوری، تانک، خودرویی و پیاده نظام با نظم خاصی از جلوی جایگاه رژه رفتند و مقتدرانه نشان دادند جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح کردستان از جمله سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج مردمی آماده دفاع در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز به ایران اسلامی است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات