خبرهای داغ:
مسئول معاونت سیاسی سپاه آذربایجان شرقی:

قدرت بازدارندگی ایران خواب دشمنان را آشفته کرده است

مسئول معاونت سیاسی سپاه آذربایجان شرقی گفت: قدرت بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران اکنون در اوج خود بوده و دشمنان علیرغم میل باطنی جرات تجاوز به کشورمان را ندارند.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۵۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد قهرمانی در نشست هدایت سیاسی کارکنان سپاه ورزقان، افزود:  امروز همه مسئولان دریافته اند که مذاکره با کدخدا و جذب سرمایه گذاران خارجی راه علاج مشکلات کشور نیست و تنها راه معقول، توجه و اتکا به توان داخلی و عدم اعتماد به بیگانه است.

وی با اشاره به برجام ادامه داد: در مذاکرات مربوط به برجام ما نقد را با نسیه عوض کردیم و نهایتا آمریکا با خروج خود، اندک منافع ما را نیز تحت الشعاع قرار داد، به طوری که اگر رهنمود های ولایت فقیه و صبر و تحمل انقلابی مردم مسلمان کشورمان نبود کار نظام بسیار سخت تر می شد.

قهرمانی اظهارداشت: امروز راهبرد جمهوری اسلامی ایران با هدف رسیدن به موازنه تعهدات، تغییر کرده است و اقداماتی همچون کاهش گام به گام تعهدات برجامی از سوی ایران و یا عدم چشم پوشی در مواردی همچون نقض حریم هوایی توسط پهبادها و یا نقض مقررات توسط شناورهای دیگر کشورها را می توان در این راستا تحلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها