عضو پدافند غیر عامل کشور:

پیشرفت جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است/الگوی دفاع مقدس برای حل مشکلات اقتصادی کفایت می‌کند

سرتیپ دوم پاسدار نورخدا قاسمی گفت: اگر فرهنگ دوران دفاع مقدس را ملاک عمل مان قرار دهیم برای موفقیت و حل همه مشکلات و چالش هایی که امروز در کشور داریم کفایت می کند.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۰۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ سرتیپ دوم پاسدار نورخدا قاسمی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کمیجان گفت: دفاع مقدس در حقیقت تبلور انسجام، ایستادگى و رادمردى مردم انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است‌ و همان‌‌طور که مقام معظم رهبری (حفظه الله) فرمودند جنگ هشت ساله، ما را قوی‌تر کرد.

سردار قاسمی با اشاره به الگوگیری سایر ملت‌های جهان از مقاومت ملت ایران گفت: امروز ملت‌های بسیاری با الگوگیری از دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان قدرت و شجاعت ایستادگی پیدا کرده‌اند.

وی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس ملت شجاع ایران تا همیشه در تاریخ ایثار و پایداری آزادگان جهان می‏‌درخشد و این مقاومت بزرگ باعث احیای اسلام ناب و توسعه اندیشه انقلاب اسلامی فراتر از مرزهاى جغرافیایى ایران شد.

عضو پدافند غیر عامل کشور با اشاره به هدف آمریکا و اسراییل برای ایجاد ناامنی برای کشور گفت: حتی داعش تا مرزهای جلولا در ۲۵ کیلومتری مرز ما هم حضور یافتند اما امروز رزمندگان ما در ارتفاعات جولا هستند و این همان تفسیر امام راحل است که فرمودند راه قدس از کربلا گذشته و دغدغه دشمنان ما پیشرفت انقلاب اسلامی است و همه این ها الگوگیری از دوران دفاع مقدس است و سنت های الهی پابرجاست.

وی ادامه داد: امروز اگر فرهنگ بسیج و جهادی و روحیه خدمت را داریم همه به برکت آن دوران و دفاع مقدس بزرگ ترین پدیده ای بود که برای خود تولید فرهنگ می کرد و این فرهنگ برای همیشه ماندگار است.

وی در پایان گفت: نسل جدید باید به دقت تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی را مورد مطالعه قرار داده و در کنار آن مسئولین اهداف و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را در جامعه به ویژه در بین جوانان تبیین کنند.

 

ارسال نظرات