فرمانده سپاه فراهان خبر داد؛

همزمان با هفته دفاع مقدس دو یادواره شهدا در فراهان برگزار می شود

فرمانده سپاه فراهان فراهان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس یادوراه شهدای روستای ضیاءآباد فراهان در 30 شهریورماه و یادوراه 400 شهید شهرستان فراهان 4 مهر 98 در فراهان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۹۷۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ سرهنگ حسین رضایی ، فرمانده سپاه فراهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از فراهان گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای بسیار ناب است و باید ارزش‌های دفاع مقدس را به جوانان بیاموزیم و اگر این ارزش‌ها به خوبی نشر پیدا کند، امنیت ملی کشور تضمین می‌شود.

وی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس یادوراه شهدای روستای ضیاءآباد فراهان در 30 شهریورماه و یادوراه 400 شهید شهرستان فراهان 4 مهر 98 در فراهان برگزار می شود.

رضایی اظهار کرد: یادواره 400 شهید شهرستان فراهان با محوریت شهید منصور وطن پور؛ اولین فرمانده پروازی دفاع مقدس با سخنرانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در مسجد قمر بنی هاشم(ع) در شهر فرمهین همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

فرماندهفرمانده سپاه فراهان افزود: در این یادواره پیکر یک شهید گمنام تشیع می شود و در حاشیه برگزاری این یادواره بلوار جدید فرمهین به آشتیان به نام شهید منصور وطن پور نامگذاری می شود.

وی گفت: رزمندگان فراهانی نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند و صحنه‌های ماندگاری را خلق کردند و این یادواره ها به منظور بزرگداشت یاد و نام شهدا برگزار می شود.

رضایی ادامه داد: امروز نیز به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم، نظام اسلامی در اوج عزت و قدرت است.

ارسال نظرات