امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ:

دفاع مقدس روحیه انقلابی مردم جهان را تثبیت و جبهه مقاومت را شکل داد

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اهمیت جایگاه دفاع مقدس در ایجاد شکل گیری مقاومت در منطقه، گفت: دفاع مقدس روحیه انقلابی در میان مردم جهان را تثبیت کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۰۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام روح الله مختاری در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی  با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: دفاع مقدس روحیه انقلابی را در میان مردم جهان تقویت کرد.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: تنها گرینه مقاومت و ایستادگی دفاع مقدس است که مردم ایران در طول هشت سال دوران جنگ تحمیلی با جوانمردی آن را انجام دادند.

وی با اشاره به نقش جوانان در پاسداری از انقلاب اسلامی مطرح کرد: جوانان کشورهای اسلامی با الگوبرداری از شهداء دوران جنگ تحمیلی ایران و مقاومت مردم این کشور امروز در برابر هجمه های متعدد دشمنان ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت مقاومت در کشورهایی مانند یمن، بیان کرد: ایستادگی مردم یمن در برابر هجمه های متعدد استکباری و حضور جبهه مقاومت در منطقه معادلات استکباری جهان را تغییر داد.

وی با بیان این مطلب که سعودی ها آبروی اسلام را برده اند به نصیحت اخیر پوتین در جمع سران کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: در آنکارا پوتین سران کشورهای اسلامی را با قرآن نصیحت می کند این عجیب و برای عربستان سعودی جای شرمندگی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها