کشتی گیران بسیجی قائم شهری قهرمان جام هفته دفاع مقدس مازندران

کشتی گیران بسیجی قائم شهری به مقام نخست تیمی مسابقات جام هفته دفاع مقدس استان مازندران دست پیدا کردند.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۳۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران ،تیم کشتی گیران بسیجی قائم شهری با شرکت ده نفر و کسب ۸ مدال رنگارنگ به مقام نخست تیمی این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.

به گفته حسن جعفری مدیر تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر این مسابقات در سالن ورزشی دانشگاه آزاد ساری و در سطح استانی با حضور کشتی گیران شهرهای استان مازندران برگزار شد.

حسین علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر ضمن تبریک کسب این عنوان به همه این افتخار آفرینان ،از زحمات این ورزشکاران بسیجی قدردانی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر پیوند میان بسیج با فعالیتهای ورزشی را از اتفاقات بسیار خوب کشور دانست و گفت: این نشان از جسارت وحضور در صحنه ی بسیج است که در آستانه هفته دفاع مقدس با شعار ما پیروزیم ،فعل خواستن وتوانستن را صرف کردندو با ورود به تمامی عرصه ها ،افتخارات بزرگی را نصیب خود کرده است.

علیزاده در پایان ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای کشتی گیران بسیجی شهرستان خاطر نشان کرد: همه ورزشکاران بسیجی با الگو گیری از شهدای دوران دفاع مقدس آینده روشنی در مسیر اعتلای آرمانهای امام و شهدا رقم خواهند زد و چشم امید رهبری معظم انقلاب به جوانان غیرتمند این آب و خاک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها