در آستانه هفته دفاع مقدس صورت گرفت.

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در هفته دفاع مقدس ۴۰ عنوان برنامه با ۸۰۰ ویژه‌برنامه متنوع پیش‌بینی شده است که متناسب با نامگذاری ایام هفته در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۶۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدردانی از عملکرد رسانه‌ها در اطلاع رسانی از برنامه‌های سپاه و بسیج در استان، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس در فرهنگ ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و گرامیداشت و یادآوری این فرهنگ، یکی از راه‌های مقابله با نفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمن محسوب می‌شود.

سردار رجبی گفت: به تعداد قابل‌توجهی مسکن برای مددجویان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی که در حال ساخت است اشاره کرد و افزود: ساخت یک‌هزار و ۲۱۶ واحد مسکونی را سپاه و بسیج در استان کردستان با انعقاد قرارداد برعهد گرفته است که ساخت ۱۸۰ واحد آن شروع شده استو در ایام مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: در هفته دفاع مقدس ۴۰ عنوان برنامه با ۸۰۰ ویژه‌برنامه متنوع پیش‌بینی شده است که متناسب با نامگذاری ایام هفته در استان برگزار خواهد شد.


 وی افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای استان، زنگ انقلاب در مدارس، مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، همایش نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و همایش‌های مختلف از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.


سردار رجبی با بیان اینکه شاخصه‌ی فعالیت سپاه تامین امنیت در سطح استان می‌باشد خاطر نشان کرد: سپاه در این راستا همواره مشغول به فعالیت است و اجازه نخواهد داد که کسی کوچکترین تعدی به کشور و استان ما داشته باشد.


فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان گفت: کمک به توسعه‌ی استان و رفع محرومیت و کمک به دولت در راستای کار سپاه می‌باشد که اقدامات اساسی در این حوزه صورت گرفته که علی رغم محدودیت منابع همچنان کار را با جدیت دنبال می‌کنیم.


سردار رجبی بازگشت معکوس ۷۰ خانوار به روستا‌ها را از جمله اقدامات سپاه عنوان نمود و افزود: سپاه بیت المقدس در استان همواره برای آباد کردن روستا‌های متروکه در حال فعالیت است، اما اگر هر کدام از فرمانداری‌های استان آباد کردن دو روستای متروکه را در طول سال به عهده بگیرند بسیاری از روستا‌ها آباد خواهد شد و همچنان شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود چرا که ۷۰ روستای مخروبه در کل استان وجود دارد و نیاز به آباد کردن دارد.


سردار رجبی، ازاتمام ۶۱ پروژه‌ی عمرانی شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: امیدواریم همچنان بتوانیم پروژه‌های زود بازده را به اتمام رسانده ودر جهت رضایت مردم گام‌های اساسی را برداریم.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه در طول ۸ سال گذشته بیش از ۸ هزار پروژه‌ی محرومیت زدایی افتتاح شده است خاطر نشان کرد: با وجود این پروژه‌ها همچنان پروژه‌های نیمه تمامی وجود دارد که به دلیل کمبود اعتبار زمانبر خواهد بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات