فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سید الشهدا (ع) استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛

بزرگترین ثمره خون شهدا ماندگاری انقلاب اسلامی است

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سید الشهدا (ع) استان البرز بزرگ‌ترین برکت شهدا را ماندگاری انقلاب اسلامی معرفی کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۶۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار رستمعلی رفیعی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: وقتی از شهیدانمان و پدران و مادرانشان تمجید می کنیم احساساتی نشده ایم، شهیدان ما حقیقت‌هایی که می‌رفت در لابه‌لای فهم نادرست تاریخ به فراموشی سپرده شوند را احیاء کرده‌اند.

بزرگترین ثمره خون شهدا ماندگاری انقلاب اسلامی است

وی گفت: شهدای مدافع حرم همچنین شهدای دوران دفاع مقدس جانانه از نظام و انقلاب حراست کردند و خون این شهدا همچون شهدای آن دوران برکات و آثار گسترده‌ای دارد.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز افزود: شهادت شهدای مدافع حرم به ما فهماند این مسیر کربلایی زینب‌های بیدار می خواهد و سربازان مکلف شده ولی زمان خودش را می خواهد. به تعبیر حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تقابل دوگانه جدید «اسلام و استکبار» پدیده‌ برجسته‌ جهان معاصر و کانون توجه جهانیان شده است. دشمنی‌ها با همه‌ شدت ادامه دارد و اگر قدرت عظیم ایمان و انگیزه‌ این ملت و رهبری نبود، تاب آوردن در برابر این همه خصومت، شقاوت، توطئه و خباثت، امکان‌پذیر نمی‌شد.

وی گفت: ولایتمداری و دشمن‌شناسی را باید چراغ راه خود قرار دهیم تا بتوانیم در هنگام بروز فتنه و توطئه دشمنان به‌موقع و با بصیرت و آگاهی کامل عمل کنیم.

سرهنگ پاسدار رفیعی افزود : شهدای والامقام جان خود را در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند و در این زمینه رسالت ما این است که یاد و خاطره شهدای والامقام را با جان و دل گرامی بداریم و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را فراموش نکنیم.

این مسئول تصریح کرد: همه می دانند تحولی که در قرن حاضر اتفاق افتاده ثمره آن خونی است که در قلب تاریخ از عاشورا به دنیای حقیقت طلبان تزریق شده است ، رمز ماندگاری این انقلاب و نظام در ولایتمداری است و باید با گوش سپردن به منویات رهبری و عمل به آن‌ها از دستاوردها و ارزش‌های این انقلاب و نظام جانانه دفاع کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : زندگی شهدا به قدری مبارک است که پس از گذشت دهه‌ها 32 از شهادتشان، وقتی به مکان شهادت آنها می‌آییم، احساس نزدیکی به خدا و آمادگی توبه و جانفشانی در راه خدا داریم. حتی استخوان‌های شهدایی که تفحص می‌شود، از هر شهری عبور می‌کند، به آن شهر زندگی و حیات می‌بخشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها