فرمانده سپاه قائم شهر خبر داد؛

هفته دفاع مقدس در قائم شهر با افتتاح پروژه های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه قائم شهر از اجرای 600 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۰۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

هفته دفاع مقدس در قائم شهر با افتتاح پروژه های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،‍ به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر ، سرهنگ حسین علیزاده فرمانده سپاه قائم شهر در نشست خبری با خبرنگاران از اجرای 600 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

علیزاده تجمع بزرگ 1000نفری عاشورائیان در قالب گردان های بسیجی در نخستین روز هفته دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله ، نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس ، افتتاح پروژه های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی و 10 واحد مسکن محرومین ، برپائی یادواره های شهدا ،  تجلیل از مدافعان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان قائم شهر اعلام کرد .

فرمانده سپاه قائم شهر ادامه داد: عطر افشانی و غبارروبی قبور شهدا ، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجد برای انتقال و بیان اهداف و دستاوردهای دوران دفاع مقدس ، برپائی نمایشگاه های دفاع مقدس و همایش های بصیرتی در سطح پایگاه ها از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان است.

هفته دفاع مقدس در قائم شهر با افتتاح پروژه های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی

علیزاده با اشاره به نقش تاثیرگزار رسانه ها در دوران دفاع مقدس افزود:هفته دفاع مقدس  یادآور رشادتها و فداکاری ها و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران است که با روحیه انقلابی و حماسی برگرفته از نهضت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بر دشمنان پیروز شدند.

فرمانده سپاه قائمشهر در پایاین ضمن قدردانی از تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه در ثبت و حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ودستاوردهای دوران فاع مقدس گفت:انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل تداوم خواهد یافت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها