فرمانده سپاه بابل برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان را اعلام کرد؛

یادواره شهدای زن استان مازندران برگزار می شود / افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و گردهمایی بسیجیان

شهرستان بابل با داشتن بیش از یک هزار و 700 شهید که بیشترین تعداد شهدا را در استان به خود اختصاص داده است در هفته دفاع مقدس یادواره شهدای زن استان مازندران را برگزار می کند.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۳۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مرتضی رمضانی پیش از ظهر امروز  در جلسه شورای فرماندهی به تشریح برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان پرداخت و اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور در هفته دفاع مقدس، زنگ مقاومت در مدارس این شهرستان به صدا در میآِید.

به گفته رمضانی برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و بهره برداری از خانه محروم، اردوی جهادی، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برنامه بر بال خاطره ها، نشر و انتشار وصیت نامه‌های شهدای شهرستان ،گردهمائی بسیجیان و رزمندگان و عطر افشانی گلزارهای شهدا از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

فرمانده سپاه بابل با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس  از ارزش های مهم نظام اسلامی است و باید برای حفظ آن تلاش کرد، از برگزاری یادواره شهدای زن استان خبرداد و افزود:دیدار با خانواده های معزز شهدا و نمایشگاه های دستاورد انقلاب اسلامی و  دفاع مقدس برنامه های دیگری است که در این هفته برگزار می شود.

سرهنگ رمضانی در پایان به اقتدار نیروهای مسلح،توانمندی و دانش پژوهشی جوانان و سربازان اشاره و  تاکید کرد: بسیج برای در دفاع همه جانبه و حمایت از تولیدات مردمی در تلاش برای تقویت خودباوری در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها