معاون فرماندار دهگلان خبر داد؛

تجلیل از ۳۷ نفر باز نشستگان نیرو‌های نظامی و انتظامی در هفته دفاع مقدس

معاون فرمانداری دهگلان با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس ۳۷ نفر از بازنشستگان نیرو‌های نظامی نظامی وانتظامی شهرستان تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۳۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدی محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دهگلان در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان دهگلان اظهار داشت: این هفته فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام شهیدان و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی در ادامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس را گرامیداشت ایثار، اقتدار، صلابت و بزرگی ملت ایران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: باید برای مقابله با رخنه فرهنگی دشمن در ترویج این فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع ملت ایران در برابر هجمه‌های همه جانبه دشمنان در این دوران تکه‌ای از تاریخ پر افتخار این ملت است که هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود.

معاون فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: ایستادگی و از خودگذشتگی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در برابر هجمه‌های سخت دشمن در دوران هشت سال جنگ تحمیلی الگویی همیشه زنده برای استقامت ملت‌های آزاده جهان در برابر ظالمان و جهان کفر است.

محمدی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی با تهدید نرم دشمنان روبه رو است، تصریح کرد: دشمن شکست‌خورده میدان جنگ سخت امروز تاکتیک خود را عوض کرده و درصدد تغییر سیاست دینی این ملت آزاده است.

وی خاطرنشان کرد: از بین بردن ایمان، انگیزه، عشق، بی‌اعتقاد کردن نسل جوان نسبت به دین و انقلاب، حمله به باور‌ها و ارزش‌های نظام، مخدوش کردن عقاید فرهنگی و تضعیف روحیه مسئولان و مردم از مهم‌ترین اهداف دشمنان در جنگ نرم علیه ایران است.

محمدی بیان داشت: به پاس احترام تلاش و زحمات جان برکفان رزمندگان دوران دفاع مقدس از ۳۷ نفر بازنشستگان سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و نیرو‌های ارتشی شهرستان که بخاطر آمنیت و آرامش ایران اسلامی عازم نبرد با دشمن در جبهه حق علیه باطل شدند تجلیل خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات