خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

نتیجه عدم سازش با دشمن، پیروزی، رشد و خودکفایی است

فرمانده سپاه میانه در کارگاه ادیشه ورز بسیج کارمندی و کارگری، امنیت و اقتدار کشور را مرهون دوران دفاع مقدس دانست و گفت: نتیجه عدم سازش با دشمن؛ پیروزی، رشد و خودکفایی است.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۵۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی با اشاره به نتایج و دستاوردهای بی نظیر دوران دفاع مقدس، آن را مصداق بارزی از سازش ناپذیری ایران با جبهه کفر عنوان کرد و اظهار داشت: اگر امروز استکبار به دنبال روزنه ای برای مذاکره با ایران است، اقتداری است که به برکت دوران دفاع مقدس به دست آورده ایم و این را باید قدر بدانیم.

   وی انقلاب اسلامی را الگو گرفته از فرهنگ عاشورا دانست و سازش ناپذیری با دشمن را یکی از مصادیق فرهنگ عاشورا تلقی کرد و افزود: در فرهنگ عاشورا، شهادت و تحمل هزینه برای رسیدن به آرمان های مقدس، امری ستودنی است و ما با تاسی بر این فرهنگ، 8 سال در برابر دشمن تا بن دندان ایستادیم، هزینه ها دادیم اما هرگز حاضر نشدیم ذلت سازش با دشمن را بپذیریم، و قدرت و اقتدار شکست ناپذیر امروزمان، نتیجه ای از این ایستادگی و مقاومت است.

 محمدی با افتخار بر فرهنگ عاشورا اظهار داشت: فرهنگ عاشورا فرهنگی است که در همه زمان ها جاری بوده و خواهد بود و لذا این تنها ما نیستیم که به این فرهنگ مفتخریم بلکه حتی پیامبر(ص) و علی(ع) نیز بر این فرهنگ می بالیدند.

   هیئت اندیشه ورز قشر کارمندی و کارگری با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهید کلاهدوز در سالن جلسات شهرداری میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها