خبرهای داغ:

نمازخوانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اولویت برنامه‌های تکمیلی مدارس شاهرود

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: نمازخوانی نوجوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی الویت برنامه‌های تکمیلی مدارس شاهرود است.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۴۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
نمازخوانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اولویت برنامه‌های تکمیلی مدارس شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سید محمد موسوی در هفتاد و چهارمین جلسه فرهنگ عمومی و در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با مروری بر کارنامه سال گذشته تحصیلی این مدیریت، دستاورد‌های کسب شده را بزرگ و چشمگیر دانسته و اظهار کرد: در سال گذشته بیشترین رشد عناوین و رتبه‌های کشوری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان را در کل کشور تجربه کردیم و در زمینه‌های علمی و آموزشی نیز رتبه‌ها ارزنده‌ای توسط فرهنگیان و دانش آموزان به دست آمده است که به این موفقیت‌ها باید افزایش رتبه‌های زیر ۲۰۰۰ کنکور سراسری و میزبانی بزرگ مسابقات کشوری دختران دانش آموز را اضافه کنم.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ از خیرین مدرسه ساز که حضور پررنگی در ساخت و مشارکت پروژه‌های مدرسه سازی شاهرود ایفا می‌نمایند؛ قدردانی نموده و گفت: سال گذشته دومیلیارد و دویست میلیون تومان، به این مدیریت از سوی خیرین اهدا شده است.
وی افزود: همینک در شاهرود نهضت بزرگی برای ساخت مدارس جدید شروع شده است که در تاریخ این شهرستان بی نظیر است.
مدیر آموزرش و پرورش شاهرودموسوی با بازخوانی و معرفی فعالیت‌های انجام شده در پروژه مهر مدارس امسال شاهرود ضمن قدردانی از همکاری و همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر همکاری و تعامل دستگا‌های اجرایی با آموزش و پرورش به ویژه در تأمین اماکن و فضا‌های آموزشی مورد نیاز تأکید نموده است.
موسوی در تدوین و ریل گذاری برنامه‌های مدیریت آموزش و پرورش شاهرود برای تحقق مدرسه صالح گفت: "پالایش‌" واژه مغفول مانده سند تحول بنیادین است، باید تلاش کنیم موانع دستیابی به تربیت سالم دانش آموز را تشخیص داده و حذف نماییم.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در اجلاسیه سراسری نماز گفت: آنچه که جوان را از آسیب‌های اجتماع حفظ می‌کند نماز است،، اما مطالبه رهبری ترویج "نمازخوانی نوجوانان" است و محدود به توصیه نمودن به نماز نیست.
موسوی در بخش دیگری از گزارش پروژه مهر بیان نمود: یکی از کار‌های بزرگ انجام شده، تحول نیروی انسانی و سازماندهی کلی همکاران است که با هدف رضایت شغلی، جوان گرایی و نیرو سازی انجام شده است.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش به رسانه‌هایی که به خبر‌های آموزش و پرورش توجه دارند یادآورشد: ضمن استقبال از نقد و بررسی فعالیت‌های انجام شده در آموزش و پرورش، توصیه می‌کنم تحلیل‌ها و نوع ارائه مطالب به گونه‌ای باشد که باعث بدبینی، نگرانی و کاهش اعتماد خانواده‌ها به دستگاه تعلیم و تربیت نشود.
موسوی روز‌های برگزاری زنگ‌های نمادین بازگشایی مدارس شاهرود؛ از مسئولین دستگاه‌های اجرایی نیز برای حضور در این مراسم دعوت نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار