مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

قیام حسین (ع) بهترین الگو برای مبارزه همه جانبه با ظلم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: قیام امام حسین (ع) بهترین الگوی تاریخ تشیع در مبارزه همه جانبه با ظلم است.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۴۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام ولایی برحق قیام امام حسین (ع) را الگوی حرکت های انقلابی در مبارزه همه جانبه با ظلم، تعدی و ستم ذکر کرد.

وی ادامه داد: شناساندن ابعاد شخصیتی امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان می تواند بهترین الگوی تربیتی به‌ویژه برای نسل جوان جامعه باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: امام حسین (ع) برای اسلام جان و مال و خانواده خود را فدا کرد تا به ظالمان زمانه بفهماند که «الظلم لایدوم» ظلم و ستم داومی ندارد.

ولایی برحق گفت: قیام امام حسین (ع) بهترین الگوی تاریخ تشیع در مبارزه همه جانبه با ظلم و شاخصه اصلی حرکت به منظور تشکیل مدینه فاضله است و دشمنان به هر نحوه ممکن تلاش می‌کنند تا نور این قیام را در دل ها خاموش کنند لکن امروز شاهد رشد همه جانبه بیداری حسینی در عالم و مراسم عزداری امام حسین (ع) در اقصی نقاط جهان حتی در کشور آمریکا هستیم.

وی اضافه کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز با راهبری هیئت ها، مساجد، تکایا و حسینیه ها ویژه برنامه های اثرگذاری چون سخنرانی جهت تبیین قیام امام حسین (ع)، جلسات پرسش و پاسخ، قرائت زیارت عاشورا، مقتل خوانی، روضه خوانی به همراه مداحی و سینه زنی را برگزار کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، تبیین شاخصه های بارز قیام امام حسین (ع) را در روشنگری و آگاهی بخشی به نسل جوان و نوجوان جامعه مهم و اثرگذار خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها