برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بانه

اردوی جهادی به همت قرارگاه امام رضا (ع) و همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور دانشجویان، اساتید و رئیس دانشکده دندانپزشکی و همکاری شهرستان بانه در بخش آرمرده روستا‌های کنده سوره، بله که و شوی به مدت چهار روز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۱۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در این اردوی جهادی چهار روزه ۲۷ نفر از دانشجویان و کارکنان خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری از ۱۱ الی ۱۵ شهریور ماه به صورت داوطلبانه به مردم ارائه خدمت رسانی شد.

همچنین معاینات و ویزیت مراجعه کنندگان توسط پزشکان عمومی و تحویل داروی مورد نیاز برای بیش از ۲۹۰ نفر، معاینات دندانپزشکی و تخصصی توسط دانشجویان به بیش از ۴۸۳ نفر و ارائه خدمات ترمیمی و کشیدنی شامل ۳۱۰ ترمیم، ۶ اندو، ۳ پالپوتومی، ۲۱۱ کشیدن دندان، ۲۷ فلورایدتراپی، ۶ جرم گیری و ۲ فیشورسیلنت از دیگر اقدامات صورت گرفته در این اردو بود.

گفتنی است؛ غربالگری فشار خون و پیشگیری و آموزش در ارتباط با سه بیماری پایه یعنی قندخون، فشارخون و چربی خون برای بیش از ۴۰۰ نفر و گرفتن آزمایشات برای ۲۷۰ نفر، مشاوره مامایی نیز برای حدود ۸۸ نفر از بانوان انجام شد که با استقبال همراه بود
ارسال نظرات