بازدید رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور از سوگواره «۷۲ بغض بوم»

دوازدهمین سوگواره هنری های تجسمی 72 بغض بوم با حضور هنرمندان نقاشی، نقاشی خط، تصویرسازی و خوشنویسی در مجموعه مهر و ماه حوزه هنری آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۶۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، امیر نصیربیگی در حاشیه برگزاری سوگواره هنرهای تجسمی 72 بغض بوم در تبریز گفت: حوزه هنری در ایام عزای سید و سالار شهیدان، برنامه های مبتکرانه ای در رشته های مختلف در نظر گرفته که ابتکار بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: امروز این برنامه های مبتکرانه در قالب هنرهای تجسمی در حال برگزاری است که هنرمندان رشته های مختلف به خلق آثار بدیع و ادای دین خود در ترویج فرهنگ عاشورایی می پردازند.

نصیربیگی افزود: در این سوگواره افراد با نگاه مختلف و دریافت ویژه هنری خود در راه ترویج نهضت پرفروغ عاشورا گام برداشته و تلاش می کنند که بیانگر پیام های این نهضت عظیم باشند تا این نهضت پرفروغ ادامه یابد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور از حوزه هنری خواست در راستای طراحی و اجرای برنامه های اختصاصی برای مناسبت های دینی و مذهبی تلاش بیشتری داشته باشند.

گفتنی است، دوازدهمین سوگواره هنری های تجسمی 72 بغض بوم با حضور هنرمندان نقاشی، نقاشی خط، تصویرسازی و خوشنویسی از استان های اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی در مجموعه مهر و ماه حوزه هنری آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار