خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

عشق به امام حسین(ع) عامل وحدت میلیون ها مسلمان در جهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع عزاداران حسینی سپاه میانه با اشاره به برپایی مراسم سوگواری حسینی در سراسر جهان، گفت: عامل وحدت میلیون ها مسلمان در سراسر جهان، عشق به امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۷۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به رخدادهای اخیر در جهان و روند رو به رشد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضور مقتدا صدر در کنار رهبری، اظهار ارادت و تبعیت سیدحسن نصرالله نسبت به مقام معظم رهبری، قدردانی اسماعیل هنیه از رهبر انقلاب و لرزیدن محل سخنرانی نتانیاهو با موشک مقاومت، نشانه هایی از افول قدرت پوشالی استکبار و اقتدار روز افزون قدرت جبهه مقاومت به برکت ولایت فقیه و نهضت عاشوراست.

   وی مبارزه با تحریفات و نجات اسلام، مبارزه با ستم طاغوت و نجات مسلمانان، احیای فرهنگ نماز، احیای امر به معروف و نهی از منکر، حفظ عزت و شرافت انسانی و اصلاح جامعه اسلامی را از اهداف قیام عاشورا عنوان کرد و گفت: حکومت اموی با اقداماتش تیشه به ریشه اسلام زده بود و سنت های پیامبر(ص) و اسلام ناب را از بین برده بود و امام حسین برای اصلاح اینها قیام کرد.

   حجت الاسلام امیرنژاد افزود: اصلاح طلبی شیوه اباعبدالله است اما اصلاح طلبی او با اصلاح طلبی برخی از منحرفان، مسیری جدا دارد، اصلاحی که به ریشه انقلاب، اسلام و قرآن ضربه بزند و ارزشهای اسلامی را زیر پا گذارد، نتیجه اش جز بی بند و باری و رواج بدحجابی و بی حجابی در جامعه، چیز دیگری نخواهد بود.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، فرهنگ عاشورا را زیربنای فکری و عقیدتی امام حسین(ع) دانسته، عمل به تکلیف برای جلب رضای الهی، اطاعت از رهبری و لبیک گویی قلبی به ندای ولایت، صبر و استقامت، ایثار و فداکاری برای حفظ اسلام، و شهادت طلبی را از شاخصه های اصلی این فرهنگ نام برد.

وی تاکید کرد: انقلاب ما برگرفته از همین فرهنگ و همین نهضت است، و روح شهادت طلبی چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن همچنان در بین این مردم جاریست به نحوی که امثال شهید حججی با الگوگیری از وهب های عاشورا، در راه حفظ اسلام و ولایت، از نثار جان خود و تکه تکه شدن در این مسیر، ابایی ندارند.

   آیین گرامیداشت سومین روز شهادت امام حسین(ع) با حضور کارکنان رسمی و وظیفه و دهها نفر از بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها