خبرهای داغ:

آذربایجان غربی پیشانی نظام و در خط مقدم مقابله با همه معاندین انقلاب اسلامی است

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: آذربایجان غربی پیشانی نظام و در خط مقدم مقابله با همه معاندین انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۳۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار علی مویدی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که امروز در محل استانداری برگزار شد با بیان اینکه آذربایجان غربی پیشانی نظام و در خط مقدم مقابله با همه معاندین انقلاب اسلامی است، افزود: جایگاه آذربایجان غربی یک جایگاه خاص است و این استان در خط مقدم برخورد با تمام تهدید‌ها و جرائم امنیتی است که اساس نظام را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه نقش آذربایجان غربی در مبارزه با قاچاق و کاهش مشکلات کشور بسیار برجسته است، افزود: اگر اقدامات موثر استان آذربایجان غربی در مقابله با انواع تهدیدات و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نبود امروز کشور درگیر مشکلات بسیاری از این قِبَل بود.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: تلاش استان آذربایجان غربی با تدابیر آقای شهریاری استاندار محترم که فردی تلاشگر، متواضع، متدین و پاک دست است در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ستودنی است و ما قدردان این تلاش‌ها هستیم؛ همچنین آذربایجان غربی در طول یک سال گذشته کشفیات بسیار خوبی در بحث مواد مخدر و بویژه در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته داشته است.

مویدی در ادامه بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی در جهت مقابله موثر با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با استفاده از توان مجامع علمی و دانشگاهی، راهکار‌های جلوگیری از بروز پدیده شوم قاچاق در کشور را شناسایی کرده و نتیجه این مطالعات را در اختیار تمامی دستگاه‌های ذیربط قرار داده است؛ ما به اندازه کافی قانون، بخشنامه و دستورالعمل در کشور داریم که استفاده حداکثری این ظرفیت‌های قانونی می‌تواند بطور چشمگیری زمینه بروز جرائم و قاچاق در کشور را کاهش دهد.

وی همچنین به بازدید خود از مرز بازرگان نیز اشاره کرد و گفت: گمرک بازرگان توانایی تبدیل شدن به مدرن‌ترین گمرک کشور را دارد، ولی متاسفانه آن طور که باید و شاید زیرساخت‌های آن آماده نشده که ضرورت دارد با کمک تمامی دستگاه‌های ذیربط در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات این مرز مهم کشور رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات