خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

محرم بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه جلفا، ایام سوگواری و عزاداری امام حسین(ع) را بهترین فرصت برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و عاشورایی در ملت بزرگ ایران دانست.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۳۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

خلیل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: فرهنگ عاشورایی تنها راه نجات بشریت تحت ظلم امروز از دست یزیدیان زمان است و مسلمانان با تمسک به این فرهنگ می توانند در برابر زورگویان جهان ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان می دانند تا زمانی که ملت ولایی ایران اسلامی، فرهنگ شهادت دارد، متوقف شدنی نیست، از این رو به دنبال تخریب این فرهنگ برگرفته از نهضت امام حسین(ع) در میان جوانان هستند ولی ملت انقلابی ایران با الهام از فرهنگ عاشورا و نهضت حسینی و با تبعیت از ولی امر خودشان از این انقلاب حسینی با قوت تمام پاسداری می کنند.

شریفی تاکید کرد: بصیرت افزایی فرهنگ عاشورا برای نسل جوان ضروری است و باید با تبیین صحیح این واقعه ماندگار تاریخ اسلام به اشاعه هر چه بیشتر این واقعه پرداخت .

فرمانده سپاه جلفا در پایان، امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با تحریف های دین، مبارزه با ستم و طاغوت، ترویج فرهنگ والای انسانی و ترویج روحیه شهادت طلبی به جهت احیای دین و جامعه را از اهداف قیام و نهضت امام حسین(ع) عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها