خبرهای داغ:
در قالب اردوهای جهادی و از 12 ملیت مختلف؛

حضور طلاب غیرایرانی در فعالیت‌های جهادی بسیج سازندگی

مسئول قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرائی فرمان امام در آذربایجان شرقی گفت: 35 طلبه غیر ایرانی از مرکز جامعه المصطفی در شهرستان هوراند آذربایجان‌شرقی برای انجام فعالیت‌های جهادی بسیج سازندگی حضور داشتند.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۰۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

به سرویس بسیج طلاب و روحانیون   خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدالله جعفریافزود: طلاب غیرایرانی از ۱۲ ملیت مختلف در این اردوی سازندگی حضور داشتند. مهمترین دلیل حضور خودجوش این عزیزان آموزش حرکت‌های جهادی وسازندگی است، چرا که یکی از راه‌های پیشرفت و تبلیغ دین کمک کردن به محرومین ورفع نیاز آن‌ها و از سوی دیگر بهترین عرصه برای کمک به محرومین عالم ایجاد بسترهای جهادی در کشورهای اسلامی است. 
 
وی اضافه کرد: قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرائی تبریز در بحث حمایت از گروه‌های جهادی  پیشگام بود و از گروه‌های جهادی فعال در استان در خواست همکاری داشته  است. گسترش حرکت‌های سازندگی در خارج از از مرزهای ایران فقط می‌تواند به دست طلاب غیر ایرانی اتفاق بیفتد و آمادگی این را داریم که از ظرفیت این عزیزان استفاده کرده و حرکت‌ها را در قالب تئوری و عملی آموزش دهیم. 
  
جعفری ادامه داد: با همکاری جهادگران ایرانی وغیرایرانی توانسته است دوباب منزل مسکونی محروم به ارزش ۱۰۰ ملیون تومان در شهرستان هریس را شروع کند و ۸۵ درصد پیشرفت کار باکمک جهادگران داشته باشد. در شهرستان هوراند نیز باکمک جهادگران غیر ایرانی سه باب منزل مسکونی خانه محروم را با همکاری بسیج سازندگی استان شروع کند. دربخش دیگر این فعالیت‌ها قرارگاه خدمت‌رسانی در عرصه‌های فرهنگی، پزشکی، مستندسازی پخش لوازم التحریر به صورت ویژه فعالیت دارد که در این دوشهرستان به عرصه ظهور رسید. 
 
وی در پایان گفت: جوانان دهه دوم و سوم انقلاب پیشتازان عرصه جهادی بوده و بدون هیچ چشم‌داشتی در بحث رفع محرومیت تلاش می‌کنند، قدر جوانان را بدانیم  و مثل زمان جنگ به آن ها اعتماد کنیم که این اعتماد باعث پیشرفت روز افزون این کشور خواهد بود. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها