همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه فتح افزایش می‌یابد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان دیدار و گفت‌وگو کرد
کد خبر: ۹۱۷۱۱۴۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
دکتر پرویز یزدانپناه در این نشست با تقدیر از خدمات انجام شده توسط سپاه فتح در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب و ارتقای سطح بهداشت و سلامت مردم جزو مهمترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه بوده که انتظار می‌رود در این راستا سپاه فتح به کمک این مجموعه بیاید.

وی امنیت و سلامت را دو مقوله مهم در زندگی دانست و افزود: خدمات انجام شده توسط سپاه پاسدارن در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی ستودنی است و امیدوارم در استان سپاه فتح تمام قد برای توسعه خدمات بهداشت و درمان با اجرای برخی پروژه‌ها به صورت مشارکتی ورود کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از برنامه‌های این دانشگاه را ایجاد نشاط و پویایی در حوزه دانشجویی با توجه به نزدیک بودن به ایام انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود سپاه فتح در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی همکاری لازم را با مجموعه دانشگاه داشته باشد.

دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه به دلیل عدم تمرین مطالبه گری امکان هرگونه افراط و تفریط وجود دارد، بیان کرد: فعالیت‌های دانشجویی باید در چهارچوب نظام و قوانین باشد و نباید خطوط قرمز نادیده گرفته شود.

وی تاکید کرد: برای رفع مشکل پزشک متخصص مورد نیاز بیمارستان جانبازان و سپاه فتح از طریق مکاتبه با مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

دکتر یزدانپناه در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه را با بدهی ۱۸۰ میلیارد تومانی تحویل گرفتیم، گفت: هم اکنون ۵۵ پروژه با میانگین پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد در دست ساخت داریم.

وی اظهار داشت: در گذشته برخی پروژه‌ها در حوزه درمان از جمله دو بیمارستان شهید جلیل و باشت افتتاح شده، ولی هنوز به طور کامل مورد بهره برداری قرار نگرفته‌اند.

دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه به جد پیگیر تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های افتتاح شده نیمه تمام هستیم، عنوان کرد:در آینده‌ای نچندان دور ۳ کلینیک تخصصی یاسوج، گچساران و دهدشت و تعدادی پروژه بزرگ و کوچک در حوزه بهداشت و درمان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات مردم سخاوتمندانه آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هستیم، گفت: سیاسیون اصولگرا و اصلاح طلب برای رفع مشکل معیشت و اشتغال مردم کنار هم باشند.

سردار حمید خرم دل اظهار داشت: بدون شک سیاست‌زدگی آفتی برای توسعه و سد محکمی مقابل راهکار‌ها برای رفع مشکل معیشت و اشتغال مردم بویژه نسل جوان است.

وی با اشاره به برگزاری نشست همدلی با حضور تمامی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در بهمن ماه سال گذشته عنوان کرد: امیدوارم روز به روز تعامل و هماهنگی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای رفع مشکلات مردم و افزایش رفاه آنان بیشتر شود.

خرم دل خطاب به دکتر پرویز یزدانپناه افزود: سپاه فتح در صورت نیاز دانشگاه در بخش‌های مختلف آمادگی همکاری سخاوتمندانه داریم و این موضوع را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باز کردن گرهی از مشکلات مردم را برای خود افتخار می‌دانیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم از صنف‌های مختلف برای رفع مشکلات خود به سپاه فتح مراجعه می‌کنند به گونه‌ای که چند مدت پیش حتی قصابان با مراجعه به این مجموعه خواستار رفع مشکل خود بودند.

خرم دل بیان کرد: ضروری است دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی برای پویایی فضای دانشجویی در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و با رعایت خطوط قرمز عمل کرده تا خدای ناکرده شاهد هنجارشکنی نباشیم، همانگونه که در تمام دنیا کشور‌ها یک چهارچوب و اصول مشخص دارند.

وی با اشاره به ارائه خدمات در کلینیک جراحی محدود سپاه فتح ادامه داد: این کلینک مجهز به ۱۰ تختخواب بستری و جراحی، داندانپزشکی، آندوسکوپی، آزمایشگاه، سی. تی اسکن و ... است.

خرم دل خواستار همکاری و تعامل دانشگاه علوم پزشکی برای تامین پزشک متخصص شد و افزود: بدون شک در صورت تقویت این مرکز، باری از دوش دانشگاه علوم پزشکی برداشته می‌شود.
ارسال نظرات