خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میانه در جمع پاسداران:

ماه محرم، بهار عقل و عاطفه است

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میانه با اشاره به ویژگیهای منحصر به فرد ماه محرم، گفت: ماه محرم، بهار عقل و عاطفه است.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۸۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید رضایی در جمع عزاداران حسینی سپاه میانه با بیان اینکه امام حسین(ع) منشا تحولات عظیم در جهان است و تمامی حرکت های ضداستکباری جهان با نام حسین(ع) شکل می گیرد، اظهار داشت: همین عامل باعث شده است که دشمنان از زمان واقعه عاشورا تاکنون درصدد تضعیف عزاداری حسینی بوده و اکنون نیز با تدوین برنامه های متعدد و راه اندازی و پشتیبانی از کانال های مختلف ماهواره ای، در مقابل راه حسین(ع) صف آرایی می کننند تا نقش و تاثیر برنامه های حسینی در جامعه را کمرنگ سازند.

   وی با اشاره به نمونه های حرکت های حسینی تحول آفرین، نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را نمونه ای از این حرکت ها عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) با نام حسین(ع) طوفانی برپا کرد که هر روز در گوشه های از جهان، بوته ای از ظلم و استبداد را از بن و ریشه می کند.

   حجت الاسلام رضایی افزود: نمونه دیگر آن، حرکت های حسینی شیخ زکزاکی در نیجریه است که توانسته است در مدتی کوتاه با بهره گیری از نقش تحول آفرین نام حسین(ع)، بیش از 12 میلیون نفر را به دین اسلام مشرّف سازد.

   وی متوجه سازی و توصیه مردم به سوی امام حسین(ع) در تمامی دوران تاریخ توسط همه انبیای الهی و ائمه معصومین(ع) و ویژگی های منحصر به فرد خود امام حسین(ع) را عامل محبوبیت آنحضرت در قلوب بشریت عنوان کرد و افزود: اساس فروع دین ما بر تولا و تبری استوار است و هر کس می خواهد مورد محبت و رضای الهی قرار گیرد باید حب حسین(ع) را در دل بپروراند.

ماه محرم، بهار عقل و عاطفه است

   آیین گرامیداشت دهه اول محرم با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه و جمعی از بسیجیان و کارکنان ادارات، با روضه خوانی، سینه زنی و زیارت عاشورا در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها