مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خبرداد:

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم درسپاه دیواندره

حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره درگفتگویی از برگزاری مراسم عزاداری دردهه اول محرم درسپاه شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۰۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلومسول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی ازبرگزاری مراسم عزاداری دردهه اول محرم درسپاه شهرستان خبرداد.

وی در ادامه گفت: در دهه اول محرم هر روزش را متوسل به یکی از شهدای عزیز این شهرستان می‌شویم که روز اول به نیابت از شهدای امنیت شهرستان آغاز می‌شود.

منتشلو اضافه کرد: در این مراسم جمع کثیری از فرماندهان و کارکنان این رده با قرائت زیارت عاشورا و مداحی و عزاداری، آیین و مناسک دهه اول این ماه را بجامی آوردند.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما با شرکت در مراسم‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر معرفت خود افزوده و پیرو واقعی آن حضرت در زندگی باشیم و ارزش‌های اخلاقی و دینی که امام حسین (ع) در واقعه کربلا به همه ما آموختند را در خود تقویت کنیم.

وی در پایان گفت: این مراسمات در دهه اول ماه محرم، هر روز (در ایام کاری) از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۳۰ در حسینه این سپاه با قرائت زیارت عاشورا وسخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات