برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در یاسوج

در آستانه ماه محرم همایش طلایه داران تبلیغ با حضور روحانیون کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۱۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
ستاندار در این مراسم گفت:: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کار‌های بزرگی در نقاط مختلف استان انجام شده و کار‌هایی نیز در دست اقدام است که باید چنین موضوع‌هایی به مردم اطلاع رسانی شود.
کلانتر با اشاره به اینکه روحانیون مبلغ باید ازفرصت‌های فضای مجازی استفاده لازم راببرند افزود: امروزه فضای مجازی در بین جوانان بسیار اهمیت دارد پس باید با اطلاع کافی از اتفاق‌های فضای مجازی همراه با جوانان باشید.
وی ادامه داد: باتوجه به نزدیک شدن زمان انتخابات روحانیون و مبلغان باید توجه داشته باشند با هر گرایشی که دارند اجازه ندهند فضای انتخاباتی در استان حکم فرما شود و مردم را به همدلی و وحدت دعوت کنند.
نماینده، ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم گفت::روحانیون مبلغ باید در مسیر گام دوم انقلاب قدم بردارند و تنها به گفتار گام دوم نپردازند بلکه در آن مسیر قدم بردارند و نقشه راه روشنی برای مردم دراین زمینه نشان دهند.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه اخلاق و معنویت از موضوعات مهم گام دوم انقلاب است افزود:اخلاق و معنویت از مسایلی است که مبلغان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که رسالت، تبلیغی است که باید در زمان‌های محدود به آن بپردازند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ایمان و توکل در جامعه تاکید دارند که حکم فرما باید باشد گفت:برای عملی کردن گام دوم انقلاب باید دین داری و مبارزه با شیطان و حراست از آرمان‌های دینی را سر لوحه کار خود قراردهیم.
آیت الله ملک حسینی از روحانیون مبلغ خواست تا اهداف گام دوم انقلاب را برای مردم شرح دهند.
نماینده، ولی فقیه در استان گفت:اخلاق و معنویت دو رکن مهم در پیشرفت اقتصادی، علم و سبک زندگی اسلامی است وباید با تبلیغ اخلاق و معنویت فساد از جامعه برچیده شود.
ارسال نظرات