پذیرش دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی در ۵۰ رشته

دانشگاه علمی ـ کاربردی کهگیلویه وبویراحمد برای نیمسال اول سال جاری در ۵۰ کد رشته در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۰۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
رئیس دانشگاه علمی ـ. کاربردی این استان گفت: نامپذیرش دانشجو در ۵۰ رشته در دانشگاه علمی و کاربردی نویسی در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته هم اکنون در حال انجام است و ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز تا ۱۰ شهریورماه ادامه دارد.
امین موسایی با بیان اینکه ۶ هزار و ۳۴۰ نفر جمعیت دانشجویی مراکز علمی کاربردی استان است افزود: ۵ هزار و ۱۰۰ دانشجوی آقا و هزار و ۲۴۰ دانشجوی خانم با حدود ۵۰ کد رشته در مراکز علمی کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند.
وی از فعالیت ۶ مرکز علمی ـکاربردی در استان خبر داد و اضافه کرد: این مراکز رشته‌های مختلفی را با نگاه مهارت محوری در یاسوج، دهدشت و گچساران پوشش می‌دهند.
موسایی با بیان اینکه ۶۰۰ مدرس در مراکز علمی ـ. کاربردی استان مشغول تدریس هستند، ادامه داد: دانشگاه علمی ـ. کاربردی زیر نظر وزارت علوم فعالیت می‌کند.
رئیس دانشگاه علمی ـکاربردی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متقاضیان دوره کاردانی و کارشناسی پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و یا به مراکز علمی ـ. کاربردی مراجعه کنند.
ارسال نظرات