حماسه عظیم عاشورا در هر زمانی حرف و طرح نوی برای جامعه بشری دارد

حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ضمن تسلیت ایام ضمن اشاره به دلایل ماندگاری حماسه عظیم عاشورا گفت: حماسه عظیم عاشورا در هر زمانی حرف و طرح نوی برای جامعه بشری دارد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۰۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره درگفتگویی به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سیدو سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ضمن تسلیت ایام ضمن اشاره به دلایل ماندگاری حماسه عظیم عاشورا گفت:حماسه عظیم عاشورا در هر زمانی حرف و طرح نوی برای جامعه بشری دارد.

وی در ادامه افزود: حماسه جاوید عاشورا دانشگاهی است به پهنه تاریخ و گستره کره زمین که از سال ۶۱ هجری افتتاح و با خون پاک و مقدس حسین (ع) و یارانش آبیاری و ثارالله و وصل به خدا گردید لذا ابدی شد و این دانشگاه برای همیشه تاریخ بازخواهد بود و دانشجو می‌پذیرد و نیرو تربیت می‌کند.

منتشلو اضافه کرد: اگر چه در طول بیش از سیزده قرن و نیم از واقعه عاشورا همواره تمام ظالمین و مستکبرین، صاحبان قدرت و ثروت سعی و تلاش در تضعیف و تحریف و تخریب حادثه عظیم کربلا داشته و دارند، اما هرگز موفق نشده و نخواهند شد.
 
وی حماسه عظیم عاشورا یک مکتب فکری نام برد و گفت: این مکتب  از سال ۶۱ هجری آغاز و با گذشت بیش از سیزده قرن و نیم هنوز از حیات و طراوت و شادابی خاصی برخوردار است و در هر زمانی حرف و طرح نوی برای جامعه بشری دارد.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره تصریح کرد: امید است ما هم در هر کجای کره زمین و در هر نقطه ایران اسلامی هستیم مشمول فرمایش پیامبر اعظم گردیم و از نسلی باشیم که در پویائی مجلس عزای حسین (ع) دخیل بوده و درماندگاری و پویائی حماسه عظیم عاشورا سهیم بوده و توفیق پاسداری میراث گرانقدر گذشتگان را داشته و به طور سالم به نسل بعدی بسپاریم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات