خبرهای داغ:

تیم‌های والیبال امید آذربایجان‌غربی راهی مرحله نیمه‌نهایی کشور شدند

سرپرست دبیری هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم‌های امید پسران و دختران زیر ۲۳ سال استان به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور راه یافتند.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۹۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

 افشین خدایاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه اظهار کرد: تیم‌های امید پسران و دختران زیر ۲۳ سال استان به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور راه یافتند.

وی افزود: مسابقات والیبال امیدهای کشور با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج و چهار تیمی از روز شنبه دوم شهریور ماه در سالن المهدی دانشگاه آزاد شهر فیروزکوه آغاز شده است.

سرپرست دبیری هیات والیبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: تیم امید پسران استان در گروه ۲ این مسابقات با تیم‌های توابع تهران، آذربایجان‌شرقی، ایلام و مازندران هم‌گروه است.

وی بیان کرد: تیم آذربایجان‌غربی با پیروزی در دیدارهای مرحله مقدماتی راهی مرحله نیمه‌نهایی شده است و فردا چهارشنبه برای رسیدن به دیدار فینال یا رده‌بندی به میدان می‌رود.

خدایاری افزود: امیر ملک‌زاده با کمک محمد توفیقی‌آذر و سرپرستی رسول باباصباحی هدایت این تیم را بر عهده دارند.

وی گفت: تیم امید دختران نیز با هدایت سیمین ایرجی، مربیگری فاطمه دوستی و سرپرستی شیدا قهرمانی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به استان البرز اعزام شده است.

خدایاری ادامه داد: این تیم نیز در دیدارهای مقدماتی با کسب یک برد ۳ بر صفر مقابل فارس و یک باخت سه بر ۲ مقابل تهران به جمع چهار تیم برتر راه یافت و فردا چهارشنبه در مرحله نیمه‌نهایی مقابل اصفهان به میدان می‌رود و در صورت پیروزی به فینال راه می‌یابد.

انتهای پیام

ارسال نظرات