خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

نفرات برتر بیست وهشتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن اعلام شد

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: بیست وهشتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن برادرن کادر و وظیفه سپاه استان همدان در رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق، مفاهیم و اذان برگزار و نفرات برتر اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۵۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

نفرات برتر بیست وهشتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن برادران اعلام شدعلی‌اکبر کریم‌پور  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به نصایح بزرگ علماء و بزرگان دین در عمل به قرآن اظهار داشت: قرآن کتابی انسان‌ساز است که برای تمام جوانب و و مراحل زندگی  برنامه دارد و انس با این کتاب شریف انسان را از هیاهوی دنیا دور می‌سازد.

وی گفت: عمل کردن به آیات قرآن  سعادت دنیا و آخرت  فرد  را به دنبال دارد  و مسیر زندگی را در یک صراط مستقیم قرار داده و سبک زندگی را اسلامی می‌کند و این در حالی است که امروزه دشمنان اسلام به دنبال انحراف جوانان ما ارزش های معنوی هستند.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری بیست وهشتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن برادرن کادر و وظیفه سپاه استان همدان در رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق، مفاهیم و اذان افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات در شهرستان‌ها برگزار شد و افرادی که امتیازات لازم را کسب کردند به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: مرحله نیمه نهایی با حضور 104 نفر از برادران برگزیده در نمازخانه ستاد سپاه استان برگزار شد که از این نفرات 35 نفر در رشته مفاهیم و 69 نفر در بقیه رشته‌ها شرکت داشتند و در پایان نفرات برتر برای شرکت در مسابقه نهایی معرفی شدند.

کریم‌پور گفت: از بین نیروهای کادر آقایان محمد مهدی عبدالملکی، رسول احمدی و مجید لشگری در رشته اذان و محمد فرجی، علیرضا صفایی و مجتبی میرزایی در رشته ترتیل و حسین اولادیان و ناصر امدادی فر در رشته تحقیق به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.

وی گفت: همچنین در رشته مفاهیم آقایان محمدرضا مسلم خانی، حمیدرضا محمدی و رضا زاهد به ترتیب رتبه برتر را کسب و در رشته حفظ برادر وحید حسینی مقام نخت را بدست آورد.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان ابراز داشت: در بین نیروهای وظیه برادر محمد ضابطی در رشته اذان و برادر احسان نظری در رشته ترتیل مقام نخست را آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات