در راستای عملیاتی کردن بیانیه «گام دوم» رهبر معظم انقلاب /

اولین نمایشگاه خانواده استان البرز آغاز به کارکرد

نخستین نمایشگاه خانواده استان البرز با عنوان «خانواده تمدن ساز در گام دوم» در مجموعه ورزشی انقلاب کرج گشایش یافت.
کد خبر: ۹۱۶۹۳۸۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نخستین نمایشگاه خانواده استان البرز با عنوان «خانواده تمدن ساز در گام دوم» در مجموعه ورزشی انقلاب کرج گشایش یافت.

این نمایشگاه تا ششم شهریورماه ۱۳۹۸ در ۵۰ غرفه با حضور فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی محصولات حجاب و عفاف، نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، مشاغل خانگی و برخی دستگاه‌های استان ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه به همت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در حال برگزاری است.

تکریم خانواده، تبیین خانواده تمدن ساز در راستای بیانیه گام دوم و ایجاد فضای همدلی و نشاط در میان خانواده‌های استان البرز از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه از چهارم تا ششم شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

گفتنی است هم‌زمان با اختتامیه این نمایشگاه اولین همایش خانوادگی استان با حضور جمع کثیری از خانواده‌های البرزی در روز چهار‌شنبه ششم شهریورماه از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

این جشن و اجتماع عظیم خانواده‌های البرزی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود و شامل برنامه‌های متنوع سخنرانی، مولودی‌خوانی، گروه طنز و برگزاری مسابقات فرهنگی همراه با اهدای جوایز ارزنده است.

حفظ و تکریم خانواده، به‌عنوان مهم‌ترین نهاد اجتماعی، از اهمیت والایی در آموزه‌های اسلامی برخوردار است. ازجمله مؤیدات این مطلب نزول سوره‌ی انسان در ۲۵ ذی‌الحجه در شأن اهل‌بیت پیامبر (ص) است که پس از سه روز روزه و انفاق افطار خود، از طرف خداوند اطعام شدند. ازاین‌رو، این روز «روز تکریم خانواده» نام‌گذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها