با حضور استاندار مازندران؛

فاز اول ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به همت سپاه کربلا در هفته دولت افتتاح شد

استاندار مازندران در پنجمین روز از هفته دولت فاز اول شهدای هفت تیر بابل را که به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا ساخته شده افتتاح کرد.
کد خبر: ۹۱۶۹۳۷۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فاز اول ورزشگاه شهدای هفت تیر شهرستان بابل با همت بسیج سازندگی سپاه کربلا  به لیست ورزشگاه های استاندارد ملی و بین المللی اضافه شد.

این ورزشگاه صبح امروز چهارشنبه 6 شهریور ماه در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مجید حسین زادگان استاندار مازندران،مسئولان و فرماندهان استانی و شهرستانی  رسما افتتاح شد.

به گفته مهندس اقبال پور مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا  فاز اول ورزشگاه شهدای هفت تیر شهدای بابل در دو بخش، جایگاه تماشاگران با 2 هزار صندلی و ساختمان اداری  با مساحت 2 هزار متر مربع شامل رختکن ،سرویس بهداشتی وحمام ،سالن کنفراس، اتاق پزشک،اتاق داوران و خبرنگاران و مجموعه تاسیسات و امکانات فنی با هزینه 6 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

فاز اول ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به همت سپاه کربلا در هفته دولت افتتاح شد

همزمان کلنگ ساخت فاز دوم ورزشگاه با ظرفیت 4 هزار و 100 تماشاگر،  ساختمان اداری و سالن های ورزشی به مساحت 4 هزار مترمربع هم با حضور استاندار زمین زده شد.همچنین فاز سوم و زمین چمن مصنوعی با مساحت یک هزار و 600 متر توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا بازسازی می شود. 

فاز اول ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به همت سپاه کربلا در هفته دولت افتتاح شد

فاز اول ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به همت سپاه کربلا در هفته دولت افتتاح شد

هفته اخیر،31 مردادماه ورزشگاه 5 هزارنفری شهدای نوشهر هدیه مقام معظم رهبری به مردم نوشهر توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا طی دوسال با اعتبار 17 میلیاردتومان با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

اقبال پور با اشاره به اینکه بسیج سازندگی  یک نهاد تسهیلگر ،توسعه گرا  و مردم محور است  و  به دولت در شتاب دهی  و تسریع پروژه ها بویژه در نقاط محروم کمک می کند،یادآور شد: ورزشگاه شهید متقی ساری ،ورزشگاه جویبار و قائم شهر هم طبق تفاهم نامه ای با اداره کل ورزش جوانان با یک طراحی ویژه بازسازی  و ساخته می شود.

گفتی است سپاه کربلا تا کنون 150 سالن ورزشی را در مازندران بازسازی و تکمیل کرد و همه این پروژه های ورزشی در مجموع از لحاظ امکانات، طراحی، معماری، تجهیزات، زیبایی، گنجایش، ایمنی و مقبولیت توسط متخصصان بسیج سازندگی و با یک عزم جهادی تحویل مردم شد.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها