‌در اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان مطرح شد:

مردم یزد از دیرباز به امام حسین(ع) ارادت داشته اند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان اینکه ارادت به امام حسین(ع) در نزد مردم یزد بسیار خاص و ویژه است گفت: یزد از دیرباز بوی امام حسین(ع) می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۶۹۳۲۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در آیین استقبال از پیرغلامان حسینی که در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر (ع) یزد برگزار شد، اظهار داشت: پیرغلامان امام حسینی تک تک بوی امام حسین (ع) می‌دهند و سال‌های سال یا حسین از دهان مبارک آن‌ها بیان شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به عشق و علاقه بسیار زیاد مردم یزد به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ادامه داد: شهر یزد بوی امام حسین می‌دهد و از گذشته به نام حسینیه ایران نام‌گذاری شده و امروز با حضور پیرغلامان آن حضرت، بوی حسینی این شهر دو چندان شده است.
زارع زاده خاطرنشان کرد: استان یزد تمام تلاش خود را می‌کند که این اجلاسیه به بهترین نحو ممکن برگزار شود و نزد امام حسین (ع) روسفید باشد.
وی با اشاره به اینکه افراد بسیار زیادی در این اجلاسیه تلاش کرده و می‌کنند افزود: از تک تک افرادی که برای این میزبانی تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات