افتتاح و کلنگ زنی پروژه های اقتصادی و عمرانی در لنده

۱۸ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در شهرستان لنده بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۲۰۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
استاندار در آیین بهره برداری از طرح‌های هفته دولتبهره برداری و کلنگ زنی ۱۸ طرح عمرانی در لنده در شهرستان لنده گفت: از این تعداد پنج طرح اقتصادی و ۱۳ طرح عمرانی است.
حسین کلانتری ادامه داد: ۱۴ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال نیز در شهرستان لنده در زمینه‌های مختلف به بهره برداری خواهد رسید.
کلانتری طرح صنعتی ۵۰۰ راسی دام، کلنگ زنی پنج زمین چمن مصنوعی، افتتاح آسفالت روستایی و تامین آب شرب شهرک فجر را از مهمترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی لنده عنوان کرد و گفت: اشتغالزایی طرح‌های هفته دولت در لنده ۴۰۰ نفر است.
حسین کلانتری در بازدید از پل لنده، تراب دهدشت افزود: این پروژه دارای اهمیتی ویژه و بر اساس محاسبات فنی با راه اندازی و بهره برداری از این پل مسافت مسیر‌های استان خوزستان به استان‌های همجوار و مسافت لنده به شهرستان کهکیلویه کاهش می‌یابد.
وی گفت::این پل با برآورد اعتبار اولیه هفت میلیاردو نیم و تا تکمیل این طرح سیزده میلیاردتومان پیش بینی می‌شود.
کلانتری ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده در ۱۲۷ شاخص در حال اجرا است.
استاندار با اشاره به حضور و فعالیت یک ساله بنیاد علوی در این شهرستان گفت: این بنیاد کار‌های عام المنفعه زیادی را در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، تجهیز سالن‌های ورزشی و ارائه تسهیلات اشتغالزایی آغاز کرده است.
لنده با جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
ارسال نظرات