مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع بازاریان و اصناف بسیجی مازندران:

دشمن در تلاش است تا مجاهدت اصناف در دوران انقلاب و دفاع مقدس از یاد ملت برود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع بازاریان و اصناف بسیجی مازندران گفت:دشمن در تلاش است تا مجاهدت اصناف در دوران انقلاب و دفاع مقدس از یاد ملت برود.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۹۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز بسیج اصناف و بازاریان  استان مازندران که در اتاق بازرگانی ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت  هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی ،باهنر، و شهید عراقی به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب  پرداخت و گفت:رهبر معظم انقلاب در مدت رهبری خود سه بیانه صادرفرمودند،بیانیه اول در  زمان رحلت امام(ره) ، بیانیه دوم در 20 سالگی انقلاب و بیانه سوم در چهل سالگی انقلاب که از بیانیه های دیگر معظم له متفاوت است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه دو ماه طول کشید تا رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کنند، افزود:بیانیه گام دوم، شبیه نامه 53 نهج البلاغه است ، نامه حکومتی امیرالمومنین علی (ع) که  در سازمان ملل به عنوان منشور  حکومت داری منتشر شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه  به سه اصل مهم در این بیانیه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب عظمت انقلاب را در این بیانیه یادآور شد.

حجت الاسلام غلامی با ابراز تاسف از اینکه  عده ای در داخل در تلاش هستند تا تصورغلطی از انقلاب به نسل های امروزی نشان بدهند، تصریح کرد: امروزه کمتر به مباحث عظمت انقلاب پرداخته می شود چرا که نسل های سوم و چهارم انقلاب مجاهدت اقشارهای مختلف را در به ثمر رسیدن انقلاب ندیدند لذا عده ای در داخل و خارج در تلاش هستند تا مجاهدتهای اقشار مختلف مردم از جمله اصناف و بازاریان از یاد برود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا دومین اصل مهم در بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند را عظمت راه طی شده انقلاب چهل ساله خواند و ادامه داد: دستگاه تبلیغاتی دشمن و ایادی آنها در داخل دست بکار هستند تا نظام چهل ساله انقلاب را ناکارآمد نشان بدهند.

حجت الاسلام غلامی با اعلام اینکه نظام اسلامی در چهل سالگی خود چهارمیلیون طرح بزرگ و کوچک ر ادر کشور بهره برداری کرد، یادآور شد: طبق آمارهای جهانی ایران در عرصه صنعت رتبه 16 دنیا را دارد اما قبل از انقلاب در رتبه 64 قرار داشت.  در عرصه نظامی در رتبه سوم است اما قبل از انقلاب کشوری وابسته به شمار می رفت.در بخش پزشکی رتبه دهم را در دنیا دارد اما قبل از انقلاب ایران رتبه 43 را در جهان داشت و لازم به ذکر است که امروزه ایران به عنوان قطب گردشگری سلامت هم شاخته شده است.رتبه 10 کشاورزی در دنیا را ایران دارد اما قبل از انقلاب در رتبه 30 قرار داشت. در ورزش بر سکوی 13 ایستاده است اما قبل از انقلاب رتبه 70 بود.  در صنعت هوا و فضا ایران رتبه 8 جهانی دارد اما قبل انقلاب هوا و فضا نداشت. در نانو تکنولوژی رتبه 3 جهانی دارد اما قبل انقلاب نانو تکنولوژی نداشت. در اختراعات رتبه 2 و در صنعت زیردریایی رتبه 6 را ایران در جهان دارد اما قبل از انقلاب صعنت زیردریایی نداشت.در تولید علم  هم رتبه چهارم دنیا را دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود در جمع بازاریان بسیجی به جنگ روانی دشمن اشاره و تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا با عملیات روانی کشور را در آستانه فروپاشی و بحرانی نشان بدهد و مردم را از آینده انقلاب پشیمان کند.

حجت الاسلام غلامی با تصریح براینکه باید مراقب برنامه ریزی های دشمن بود، اضافه کرد : ما منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم اما به فرموده رهبر معظم انقلاب ، هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و با یک مدیریت درست  مشکلات قابل حل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا سوءمدیریت را عامل مشکلات اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن شناسی، شناسایی توانایی و ظرفیت داخلی ،برنامه ریزی علمی و داشتن امید چهارمولفه ای است که رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات به آن تاکید دارند.

حجت الاسلام غلامی در پایان با اشاره به سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته امریکایی توسط صعنت بومی دفاعی  و توقیف نفتکش انگلیسی را از نشان  های  قدرت ایران برشمرد و یادآور شد:کشور ژاپن با همه تولید، توسعه و پیشرفت قدرت توانایی نمایش قدرت را ندارد چرا که زیر سیطره امریکاست .

مسئول نمایندگی ولی فیفه با تاکید براینکه امریکا دو دهه است توانایی ائتلاف سازی ندارد و رو  به افول است ، اضافه کرد: چشم انداز این انقلاب زمینه سازی ظهور امام زمان(اروحناه له فداه) و ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

حجت الاسلام غلامی با تصریح براینکه رهبر معظم انقلاب در بیانه گام دوم 44 بار از واژه جوان استفاده کردند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مقدمه است و این جوانان هستند باید انقلاب را پیش ببرند چرا که انقلاب همچنان ادامه دارد.و همه این موارد  نیاز به یک جهش و عزم عمومی همه جانبه دارد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها