با انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان عسلویه صورت گرفت

آموزش و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و ایجاد زیرساخت اجرای طرح جهاد روشنایى

با انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان عسلویه مقرر شد آموزش و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و ایجاد زیرساخت جهت استفاده از انرژی خورشیدی در قالب طرح جهاد روشنایى صورت گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۹۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

 به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، تفاهم نامه همکاری کانون بسیج مهندسین صنعتی و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد گردید و از جهادگران بسیجی اعزامی به منطقه سیل زده پلدختر نیز تجلیل شد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه انعقاد تفاهم نامه در این روز را از برکات عید غدیر دانست و خاطرنشان کرد: باید تکریم غدیر را با جدیت بیشتر و قوی تر از قبل به انجام رساند.

سرهنگ مهدى حسن زاده با اشاره به اینکه جلب رضایت و حفظ شأن مردم از مهم ترین و اصلی ترین اهداف نظام و انقلاب است، تصریح کرد: اعزام جهادگران کانون بسیج مهندسین صنعتی عسلویه به مناطق سیل زده استان لرستان از نشانه هاى بارز رویکرد جهادى مبتنى بر علم و عمل بود.

یوسف اسیری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه نیز ضمن ارایه گزارشی از منازل در دست احداث برای مددجویان توسط سپاه خاتم الانبیا (ص) شهرستان عسلویه ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها تداوم داشته باشد و کمیته امداد بتواند در زمینه های دیگر نیز از ظرفیت های کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان عسلویه استفاده نماید.

احسان آذری مدیر کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان عسلویه در تشریح تفاهم نامه سرفصل های آن را به شرح ذیل بیان نمود:

۱_ مشاوره فنی و مهندسی کانون بسیج مهندسین به کمیته امداد امام خمینی (ره) در امور ساختمانی

۲_ آموزش و توانمندسازی مدد جویان کمیته امداد

۳_ ایجاد زیرساخت جهت استفاده از انرژی خورشیدی در قالب طرح جهاد روشنایى

/
ارسال نظرات